Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb evt nog een appelbitje voor je liggen,die je wel over kunt nemen,maar weet niet of het de goeie maat is..
wel een beetje mager, maar je bent hem al aan het bijvoeren dus hij trekt wel weer bij Katja schreef:Ik vind dat hooinet heel erg eng hangen. Als hij een keer met zijn voorbeen naar voren zwaait of gaat rollen dan hangt hij er al in vast.
Foto's zien er een beetje gespannen uit.
Nu ziet hij er wel erg schraal uit.
Dressuur85 schreef:Waarom moet je paard per se op zijn bit kauwen? Het is geen kauwgom! Hij kan beter zijn mond stil hebben en ontspannen. En als je paard zo dun blijft ga dan eens na de DA want hij kan wormen hebben als hij zo dun blijft, zeker als je hem straks veel bijvoert en hij komt nog niet aan.
Prisca schreef:Katja schreef:Ik vind dat hooinet heel erg eng hangen. Als hij een keer met zijn voorbeen naar voren zwaait of gaat rollen dan hangt hij er al in vast.
Foto's zien er een beetje gespannen uit.
Ik ook plus dat ik er niet van hou als mijn paarden aan het "eten" zijn als ik met ze bezig ben. Paard moet op jou letten wanneer je hem aan het poetsen bent en niet de afleiding van eten. Voor het zelfde geld springt hij dan boven op je.
Ze kunnen de hele dag door eten dus waarom moet het wanneer je aan het poetsen bent?. Als het is om hem rustig te houden zou ik hem maar snel leren stilte staan want op deurne mag dit ook niet. Gewoontes zijn makkelijk aan te leren dan af te leren.
en loopt fijn , de ontspanning komt wel (laat een tandarts komen iedere 6 maanden) en een rubber bit tjaha is maar net wat je ervan maakt mijn paard schuimt totaal niet en knabbelt ook niet op het bit
hij ontspant wel voor de volle 100 % als ik bezig ben met hem dus ze hoeven niet altijd te schuimen of knabbelen 
benedict schreef:is er nu niemand meer die iets durft te zeggen??