Paard loopt scheef in galop

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sharon_91

Re: Paard loopt scheef in galop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 12:14

Nou ik heb van de week les gehad en het ging super IN de rechtergalop loopt ze nu kaarsrecht Alleen in de linkergalop vind ze het nog wat moeilijk maaaarr ze gaat vooruit Yeah wat ben ik trots op me paardje Nou echt super bedankt voor jullie tips *o/*

loveprince

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:08

hay
En als het haar nou wel gelukt was?
Dan had het wel aan jou gelegen. Ik hoop dat je me begrijp niet dat ik een ruiter af wil vallen he?
Maar het kan ook zijn dat een paard je uitprobeer. Het lig echt aan mensen, een paard loopt van nature niet scheef of hij moet een afwijking hebben, maar dan kun je er meestal niet op rijden. Het moet natuurlijk ook klikken met paard en ruiter. En de ervaring die een ruiter heeft, ik bedoel je kan 10 jaar rijden maar als je zo'n een paard niet gewent ben zal het je niet lukken. en niet ter nadelen van jou he!

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 18:18

Euh.. dat probleem heb ik ook.. dat mijn paardje de nek mooi opkrult en ik zal denk ik ook wel aan die binnenteugel hangen ..
maar.. wat betekent dat schoudervoor rijden ??
Hehe.. Ben nog niet ervaren genoeg om dat te weten

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 01:27

schoudervoor is de eerste stap die je moet maken dat je wil werken naar het schouder binnenwaarts. Je paard binnenstelling geven en lichtelijk de voorhand naar binnen. Schoudervoor zoals het woord zegt eigenlijk

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 09:14

dankjewel !!
Ik snap het