setje staat ook vet chique
en mooi hoofdstel
*kijkt jaloers
veel succes met die kampioenschappen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

timilon schreef:eerlijk gezegd vond ik het paard in januari beter lopen dan nu,meer lengte in de hals.
jou zit is al wel verbeterd!
zoals je zelf al zegt: je zit nog te bol in je schouders,maar je trekt ook je hakken iets omhoog,misschien moet je daar eerst aan werken voordat je aan je rug denkt.
en voor je uit kijken werkt ook om je rug rechter te krijgen.
evitatinkle schreef:Mooi paard! Ga je ook springen met haar?
Commentaar is al gegeven maar het viel mij ook op dat je je rechterhand constant hoger hebt dan je linker. Normaal is je binnenhand iets hoger dan je buitenhand, maar je doet het ook op de linkerhand. Is daar een reden voor of heb je het zelf niet in de gaten? Ik doe dit nl ook als een paard scheef op rechts is maar dat is niet goed!
PolosportJ schreef:mooi hoor! Veel verbetering zichtbaar! Maaruh dat is toch offwhite (sjabrakje van anky). Ik heb die ook, ga m zelf voor wedstrijden gebruiken maar zoek ook nog bandages erbij. Welke bandages heb jij?

Mloes schreef:!
Leuke pony trouwens
)
( btw.. zijn ze nou bruin ???? ) wel mooi hoor
heb dat zelf ook.
kwitnie schreef:dit jaar weet ik nog niet ik hoop het wel hij maakt grote vorderingen. 2 oefen parcoursen gehad, en donderdag voor het eerst concours springen.
en dan 7 aug oefencross in W'werf.
in ermelo deed ze het super dus ik hoop met deze koment jaar nog te crossen
Voor Elk commentaar op zijn ZIt. ::::
Hier word hard aangewerkt, ZO zit ik hier nu met spierpijn van de les van anderhalf uur geleden.
Ik Heb Met een stok door mijn ellenbogen gereden.
EN geloof mij dat is niet makkelijk!!!
wel heb ik nu door hoe ik moet zitten en hoop ik de volgende keer met foto's er super op te zitten want ik wil dit voor de kampioenschappen super voor mekaar hebben.
Wat ik ook merkte is dat ik het paard nog korrecter voor mekaar had dan ik dacht. want door de stok kon ik eigenlijk niks meer met mijn handen doen en ik heb nog een super proef kunnen rijden.
oeps! ik heb in de M wel redelijk vaak tegen je gereden maar toen bleef jij nog in de M was ik al weer Z
ik had je egt niet weer herkent
Srry!
maar je bent er mee bezig is goed, maar als je iedereen zo aanvalt vind ik ook een beetje ontrecht (klinkt een beetje arrogant alsik eerlijk mag zijn)
goh wat heb ik dat ook een poosje klote gevonden bij Nel.
ja indd we zullen elkaar vast wel weer tegenkomen, doe je dit jaar ook mee met viertal aangezien je daar wel een kei in bent

Want iedereen die in het pony viertal zat is overgegaan naar paarden en we wouden dan volgend jaar weer beginnnen. Hopen dat het dan weer net zo goed gaat als bij de pony's 
ik houd t maar op de individu mss als ik t zelf organiseer volgend jaar da doek mss mee anders niet.