Wisper(indoctro) in camel anky setje

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RedFlame

Re: Wisper(indoctro) in camel anky setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:10

ziet er netjes uit,
setje staat ook vet chique
en mooi hoofdstel
*kijkt jaloers

veel succes met die kampioenschappen

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:29

Mooi paard! Ga je ook springen met haar?

Commentaar is al gegeven maar het viel mij ook op dat je je rechterhand constant hoger hebt dan je linker. Normaal is je binnenhand iets hoger dan je buitenhand, maar je doet het ook op de linkerhand. Is daar een reden voor of heb je het zelf niet in de gaten? Ik doe dit nl ook als een paard scheef op rechts is maar dat is niet goed!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 11:00

mooi hoor! Veel verbetering zichtbaar! Maaruh dat is toch offwhite (sjabrakje van anky). Ik heb die ook, ga m zelf voor wedstrijden gebruiken maar zoek ook nog bandages erbij. Welke bandages heb jij?

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 11:07

timilon schreef:
eerlijk gezegd vond ik het paard in januari beter lopen dan nu,meer lengte in de hals.
jou zit is al wel verbeterd!
zoals je zelf al zegt: je zit nog te bol in je schouders,maar je trekt ook je hakken iets omhoog,misschien moet je daar eerst aan werken voordat je aan je rug denkt.
en voor je uit kijken werkt ook om je rug rechter te krijgen.

ben het hier wel mee eens, wat mij opvalt is dat jij nogal dwingent handje hebt, je trekt het hoofd van het paard in een knik omdat je je pols nogal raar draait, zeg maar. Het is trouwens wel goed dat je hem meer opwaarts rijdt maar zoals ik al zij moet je wel oppassen hoe je dat doet, want sommige foto's is gewoon een gedwongen knik.
maar dit is lang niet op alle foto's en er zitten hele nette foto's tussen! Je hebt een mooi paard ook!
succes op de kampioenschappen!

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 12:39

evitatinkle schreef:
Mooi paard! Ga je ook springen met haar?

Commentaar is al gegeven maar het viel mij ook op dat je je rechterhand constant hoger hebt dan je linker. Normaal is je binnenhand iets hoger dan je buitenhand, maar je doet het ook op de linkerhand. Is daar een reden voor of heb je het zelf niet in de gaten? Ik doe dit nl ook als een paard scheef op rechts is maar dat is niet goed!

Ze is nog een beetje schreef. maar ik heb het met veel paarden het is een fout van mij. Ik word snel wat sterker in mijn rechterhand in met dit paard die juist naar die kant schreef is is het extra moeilijk om dit te corrigeren.
het paard is al veel minder schreef en ik moet er gewoon op blijven letten.

BIj mijn pony had ik het er uit maar ja daar was ik ook al Z mee.

Ik spring er ook mee en heb donderdag mijn eerste officiele concours met haar. Hopelijk worden er foto's gemaakt.

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 12:43

PolosportJ schreef:
mooi hoor! Veel verbetering zichtbaar! Maaruh dat is toch offwhite (sjabrakje van anky). Ik heb die ook, ga m zelf voor wedstrijden gebruiken maar zoek ook nog bandages erbij. Welke bandages heb jij?

deze is net nog een tint je donkerder dan de offwhite.
De bandages hebben een vriendinntje voor mij gekocht ze zijn van Global.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 12:57

echt een heel leuk paard vind ik dit
dat setje staat goed en ook erg chique!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 13:48

Ik vind je schouders wel erg storend op de foto's! Als je wat rechter op gaat zitten is het beeld veel mooier. Ook vind ik je handen niet zo vriendelijk staan. Krijg uit de foto's het idee dat je hem van voor naar achteren rijdt vanplaats andersom. Ik vind het wel een super leuk paardje en ik wens je veel succes met doorrijden

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 13:51

leuk paard en je houding is niet zo er storent hoor
probeer iets meer naar voren te kijken
als je druk bezig bent met je paard vergeet je dit alrijd zo gouw, heb ik ook

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 14:10

mooi paard!
mooe foto's!
maar je rijdt hem wel diep he?
verder schouders naar achter en hakken naar beneden

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 14:20

Ik vind ook dat je er niet bepaald netjes op zit .. Commentaar is al gegeven, gewoon kwestie van volhouden.. Denk dat het dan helemaal goed gaat komen!

Leuke pony trouwens

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 14:50

Van mijn houding had ik ook al gezegt bij het plaatsen van de foto's ik ebn er erg mee bezig en vind het belangrijker dat het paard goed loopt dan dat ik er geweldig op zit.

ik rij mijn paard wel degelijk van achter naar voor ookal lijkt dat op de foto's misschien niet zo. Maar van foto's kan je neit alles zien

Mloes schreef:
!

Leuke pony trouwens

dankje
maar het is een paard
van 1,65

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 16:24

Mooi setje, staat goed!
Ik heb het idee, dat het zadel te ver naar voren ligt. je zit niet midden op het paard zeg maar...
Als je het zadel erop legt, moet het schouder gewricht vrij liggen.
Verder idd.... be proud! (op je paard en to be a woman )

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 16:47

Ik vind het er goed uitzien! Commentaar op je zit is al gegeven en je weet het zelf ook wel.

Ga je met dit paardje nog crossen dit jaar?

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 20:03

ik ben het ook wel met timilon eens eigenlijk... dat de januari fotos er beter uitzien ( blijft natuurlijk n momentopname he )ik vind gewoon dat het er ontspannender uitziet, bij je nieuwe foto's lijkt het meer gedwongen zeg maar, en je houdeing vind ik op beide foto's niet geweldig, je zit erg ver naar voren, en je rechterhand houdt je steeds veel hoger, maar daar is wel genoeg over gezegd denk ik, verder vind ik dat je n superleuk paardje hebt, en je zadel en hoofdstel mogen dr ook wel zijn ( btw.. zijn ze nou bruin ???? ) wel mooi hoor

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 20:09

dit jaar weet ik nog niet ik hoop het wel hij maakt grote vorderingen. 2 oefen parcoursen gehad, en donderdag voor het eerst concours springen.
en dan 7 aug oefencross in W'werf.
in ermelo deed ze het super dus ik hoop met deze koment jaar nog te crossen

Voor Elk commentaar op zijn ZIt. ::::
Hier word hard aangewerkt, ZO zit ik hier nu met spierpijn van de les van anderhalf uur geleden.

Ik Heb Met een stok door mijn ellenbogen gereden.
EN geloof mij dat is niet makkelijk!!!

wel heb ik nu door hoe ik moet zitten en hoop ik de volgende keer met foto's er super op te zitten want ik wil dit voor de kampioenschappen super voor mekaar hebben.
Wat ik ook merkte is dat ik het paard nog korrecter voor mekaar had dan ik dacht. want door de stok kon ik eigenlijk niks meer met mijn handen doen en ik heb nog een super proef kunnen rijden.

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 20:51

He ja dat scheve dacht ik al... heb dat zelf ook.

Gaat helemaal goed komen hoor, ik vind het een prachtig paard (jah duh van indoctro, one of my favourites!). En je krijgt goed les zo te horen. Ik ben benieuwd naar de sprinfoto's!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 20:59

Een flink stuk verbeterd
Dat setje staat super
Enne .. aparte rijbroek ..

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 21:36

kwitnie schreef:
dit jaar weet ik nog niet ik hoop het wel hij maakt grote vorderingen. 2 oefen parcoursen gehad, en donderdag voor het eerst concours springen.
en dan 7 aug oefencross in W'werf.
in ermelo deed ze het super dus ik hoop met deze koment jaar nog te crossen

Voor Elk commentaar op zijn ZIt. ::::
Hier word hard aangewerkt, ZO zit ik hier nu met spierpijn van de les van anderhalf uur geleden.

Ik Heb Met een stok door mijn ellenbogen gereden.
EN geloof mij dat is niet makkelijk!!!

wel heb ik nu door hoe ik moet zitten en hoop ik de volgende keer met foto's er super op te zitten want ik wil dit voor de kampioenschappen super voor mekaar hebben.
Wat ik ook merkte is dat ik het paard nog korrecter voor mekaar had dan ik dacht. want door de stok kon ik eigenlijk niks meer met mijn handen doen en ik heb nog een super proef kunnen rijden.

het is alleen maar goede raad hoor,niemand die jou hier afkraakt of wat dan ook...
goed van je dat je er zo hard mee bezig bent,en dat je een doel hebt.
zoals gezegd is het goed dat je haar al meer opwaarts rijd,maar probeer t eens met wat meer lengte in de hals?

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 08:50

Jezus nu zag ik het pas toen ik in je profiel keek oeps! ik heb in de M wel redelijk vaak tegen je gereden maar toen bleef jij nog in de M was ik al weer Z ik had je egt niet weer herkent Srry!

Trouwens leuke fotow in je profiel met lotte en rocco

Maar je vraagt om advies en dat geven ze, mss wel veel maar het is ook een heel erg nadeel want toen je op je pony reed viel het wel mee, mijn zit is ook slechter geworden maar je bent er mee bezig is goed, maar als je iedereen zo aanvalt vind ik ook een beetje ontrecht (klinkt een beetje arrogant alsik eerlijk mag zijn)

Maar goeie manier indd.. stok achter de rug goh wat heb ik dat ook een poosje klote gevonden bij Nel.

Ik hoop dak je binnenkort nog eens tgen kom op de wedstrijden in de L1 SUCCES met de kampioenschappen.

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 10:05

de op merking was niet aanvallend bedoelt maar ik werd er een beetje gek van dat iedereen weer ging zeuren over mijn zit waar ik bij de foto's al wat van gezegt had dat ik er hard mee bezig was.

Ik had het gevoel dat iedereen er over heen las dus dacht ik ik zet het neer in een groter lettertyp.

bij de pony's had ik er niet zo'n last meer van door dat ik die pony helemaal naar mijn hand had lopen. Wat bij jonge paarden natuurlijk nog niet van toepassing is.
Het word nu weer wat beter ( het was nog erger) en wat ook een probleem is is dat dit niet alleen op het paard is maar met alles al je mij ziet lopen loop ik ook met bolle schouders. (Ik was veel te veel met het paard bezig waar ik zeer ontevreden over was.)
Hier ga ik nu hard aan werken want zelf stoor ik mij er ook erg aan als ik foto's van mijzelf zie.

Ik had jou alwel herkend maar dat kwam door dat je met je Haf Z starte. Maar ik heb jou eerlijk gezegt maar een paar keer op wedstrijd gezien. Maar wie weet straks vaker
Je heb een mooi paardje

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 13:17

Ja ik snap het, het is even weer doorbijten op een jong paard, bij mij ging het ook niet egt fijn maar goed er zit weer voor uitgang in.. dank je wel ja indd we zullen elkaar vast wel weer tegenkomen, doe je dit jaar ook mee met viertal aangezien je daar wel een kei in bent
En je zit komt wel, zei ik net ook al tegen rieta het is even te veel wennen als je van de ponys af komt en vooral als ze indd al Z zijn dan kom je op zo'n schommelschip

Heel veel succes!!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 13:22

we willen volgend jaar weer met een viertal starten Want iedereen die in het pony viertal zat is overgegaan naar paarden en we wouden dan volgend jaar weer beginnnen. Hopen dat het dan weer net zo goed gaat als bij de pony's

Of niet chantal

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 13:30

ok.. nja ik denk dat ik volgend jaar niet meer doe, hier is de organisatie 1 dikke oliebol volgende week of over 2 weken zijn de kamp. we hebben nog maar 1 wedstrijd gereden en het gaat voor geen meter, heel slecht ik houd t maar op de individu mss als ik t zelf organiseer volgend jaar da doek mss mee anders niet.

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 13:32

jah idd dan is het ook helemaal niks. Bij ons zijn we toen uit elkaar gegaan omdat we overgingen op paarden. Maar we gaan het volgend jaar weer proberen