.. alleen moeten jullie alletwee meer handen geven als je springt
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.. alleen moeten jullie alletwee meer handen geven als je springt

Taruta schreef:erg leuk paardje vind ik!!!.. ziete r leuk uit allemaal, vet stoer zo in het water.. alleen moeten jullie alletwee meer handen geven als je springt
(ja hallo tis n paard van 1.78), en ze sprong er steeds superhoog overheen.. 
, maar ging er toch maar ff op(dacht ik), dus ik had haar beugels maar gehouden
. x_shirley_x schreef:Taruta schreef:erg leuk paardje vind ik!!!.. ziete r leuk uit allemaal, vet stoer zo in het water.. alleen moeten jullie alletwee meer handen geven als je springt
Ik moet idd. meer handen geven, maar ik durfde niet zo goed, iig was een beetje angstig(ja hallo tis n paard van 1.78), en ze sprong er steeds superhoog overheen..
Voor iemand anders(weet niet meer wie): ik had idd. et lange beugels, ben een stuk kleiner dan louskeh, maar ging er toch maar ff op(dacht ik), dus ik had haar beugels maar gehouden
.

sab schreef:leuke foto's en een mooi paardje grappig dat de badages en het sjabrakje de zelfede kluer zij:P
dan ben je verder van huis..
hebben jullie Gaby Nog?
succes met de verkoop! Share schreef:heyyyyyyyyyy, bij jullie hebben wij Sidney Gekocht en Gaby Ingerolen!hebben jullie Gaby Nog?
Groetjes Share
...Elsemiekje schreef:Leuk veelzijdig paard!
Het 2e meisje die er op rijd zit teveel in de mond van het dier, naar MIJN mening.
Share schreef:ik heb je website gezien en zie dat gaby te koop staat. echter is Gaby geen 6 jaar maar 8 jaarsucces met de verkoop!
.
..
..(ik ben ook een kleiner paard gewend; 1.66, en die is ook nog eens een stuk smaller..En makkelijker
)