undercover gaat vooruit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

trisca

Re: undercover gaat vooruit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 09:16

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:40

Ziet er zeer netjes uit voor nog maar 2 weken onder het zadel. Probeer zelf wel vooruit te blijven kijken

volgens mij komt dit wel goed

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:52

Tis een leuk paard , alleen een beetje jammer dat hij zo gereden wordt, waarom direct met het hoofdje naar beneden, waarom een paard eerst niet op zijn eigen benen laten lopen, dit lijkt wel een duikboot zo. Helemaal nul komma nul achterbeen gebruik

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:55

leuke foto's ook hoor
en het ziet er ook netjes uit

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 13:05

uffie26 schreef:
Tis een leuk paard , alleen een beetje jammer dat hij zo gereden wordt, waarom direct met het hoofdje naar beneden, waarom een paard eerst niet op zijn eigen benen laten lopen, dit lijkt wel een duikboot zo. Helemaal nul komma nul achterbeen gebruik

hoi
hij word heus niet gedwongen om zo te lopen hoor doet ie helemaal zelf en hoe bedoel je geen achterbeen gebruik

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 13:09

uffie26 schreef:

Waar slaat dit op? Je mag best je mening geven, maar hij loopt geen enkele foto achter de loodlijn. Hij loopt op zijn eigen benen nagevelijk zoals het hoort. Hij heeft een goed achterbeengebruik.
Als je iemand af wilt kraken, zorg dan eerst dat je verstand krijgt van de dingen die je zegt.

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 13:16

niet aanvallend bedoeld ofzo, echt, het is alleen een vraagje..
waarom vraag je nu al nageeflijkheid?

Paard waar ik mee bezig ben is nu al een tijdje onder het zadel en doet het prima. Maar zijn nageeflijkheid geeft hij zelf, zelf is hij naar je hand aan het zoeken. Dit lijkt me toch een veel fijnere manier dan direct ernaar te vragen. Toch?

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 13:21

Fielychi schreef:
niet aanvallend bedoeld ofzo, echt, het is alleen een vraagje..
waarom vraag je nu al nageeflijkheid?

Paard waar ik mee bezig ben is nu al een tijdje onder het zadel en doet het prima. Maar zijn nageeflijkheid geeft hij zelf, zelf is hij naar je hand aan het zoeken. Dit lijkt me toch een veel fijnere manier dan direct ernaar te vragen. Toch?

Dat is dit ook . Hij zoekt nu ook contact en de hand, wat ik nageeflijkheid noem . Hij doet het nu al, wat ik alleen maar fijn vindt

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 13:41

Dit gaat helemaal niet om afkraken, als je geen kritiek kunt verdragen moet je geen topic openen, ik zeg alleen wat ik zie, en hij loopt helemaal op de voorhand wat dus aangeeft dat zijn achterhand niet goed onder de massa treed.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 14:05

uffie26 schreef:
Dit gaat helemaal niet om afkraken, als je geen kritiek kunt verdragen moet je geen topic openen, ik zeg alleen wat ik zie, en hij loopt helemaal op de voorhand wat dus aangeeft dat zijn achterhand niet goed onder de massa treed.

Wat jij wilt, ik zie in je profiel dat je dat maar al te graag doet. Dus, ga je gang Als jij daar gelukkiger van wordt .

Ik ben het alleen totaal niet met je eens, en weet niet wat jij als achtergrond hebt, daar staat in je profiel helaas weer niks over...

Serieus, ik verwacht van een jong paard dat hij de hand volgt en op zijn eigen benen loopt, maar dat jij op deze foto's kan zien dat de achterhand niet goed ondertreed vind ik erg knap. Misschien kan je mij dat ook eens leren?

Kan ik lesgeven zonder ze bij mij te laten komen

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 14:13

Het gaat hier helemaal niet over lesgeven, gelukkig niet

Ik geef alleen aan wat ik zie, en das een duikboot

Vraag me af of je uberhaupt wel les kan geven, als je zo een jong paard rijdt

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 14:17

Hallo
nou is het wel even weer genoeg hoor!
Je mag best je mening geven hoor, maar hoef iris nu niet af te kraken dat ze geen les kan geven of weet ik wat. ze weet heus wel waar ze mee bezig is en heeft al vaker een paard ingereden...

Iris ik en nog meer weten hoe hij irl loopt (gelukkig maar)

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 14:18

uffie26 schreef:
Vraag me af of je uberhaupt wel les kan geven, als je zo een jong paard rijdt

Ik ben een zeer geliefd instructeur met alle diploma's op zak.
Kom anders een keer langs, kan je zien hoe ik rij en lesgeef:D
Laatst bijgewerkt door trisca op 26-07-05 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 14:26

Voel me wel vereerd maar nee dank je

En ik zeg ook helemaal niet dat je niet kan rijden, dit is een moment opname.

Ik zie de paarden gewoon liever "ondertredend onder de massa" ook op jonge leefdtijd. En ik zal de laatste zijn die zegt dat dat makkelijk is, en sommige paarden kunnen dat helemaal niet wegens lichamelijke tekortkomingen.

Toch leuk als je reageert je direct gescreend wordt

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 14:46

uffie26 schreef:

Toch leuk als je reageert je direct gescreend wordt

Goh gek he als je ''bijna'' de hele tijd negative reacties plaatst

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 14:55

Dat is mss 1 of 2 keer gebeurd in 1 topic van imposant, zelf iemand die niet rijdt, weet dat dat er niet gezond uitzag

Maar dan nog hoef ik mij nog niet te verantwoorden tegenover een bijna 14 jarige

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 15:01

Ziet er netjes en ontspannen uit, zeker voor die 2 weken nog maar onder het zadel! Het komt helemaal goed als ik dit zo zie

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 15:26

@Uffie26 .. Ik zie het probleem niet ? :s Vind het er zelf goed uitzien, heb zelf ook genoeg paarden ingereden en dat ging helemaal niet allemaal zo goed als ik hier op deze foto's zie .. En die achterhand komt er later wel bij, denk dat ze het gewoon rustig wil doen, en daar is imo niks mis mee

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 15:33

Het gaat ook niet om problemen, iets niet groter maken als het is, mensen verschillen van elkaar en hebben andere denkbeelden, dit is een openbaar forum dus ik geef gewoon aan wat ik zie.

En de meeste mensen doen eerst de voorhand en denken dan pas aan de achterhand, daarom lopen er ook weinig op het achterbeen lopende paarden in de regionale sport. Nageefelijkheid voor een jong paard is helemaal niet belangrijk.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 18:12

nou!! iris ik vindt het harstikke knap dat je dit paard wat nog maar 2 week onder het zadel is zo rijd!!! ik heb jarenlang pony's beleerd en doorgereden en paarden doorgereden!! en dit is echt al heel wat voor 2 weken hoor!!!

en die uffie26 laat die maar mooi banketstaaf!! ben benieuwd wat zij rijd!! en wat ze gereden heeft!!!

ik weet wat jij kan!! en dat is heel wat! ze kunnen veel leren van jou!!

zo!

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 20:00

Hé trisca, trek je vooral niets aan van de geblaat van uffie26 . Wat ik zie is een prettig beeld voor een paard wat 2 weken onder het zadel is, een heel prettig beeld. Ga zo door zou ik zeggen . Ik heb wel eens hele andere beelden van jonge paarden gezien...

En uffie26, plaats een foto's van jezelf, kunnen we even kijken hoe jouw jonge paard erbij loopt. Ow? Je hebt geen paard, je bent alleen op dit forum om andermans topics te verzieken??? Ja, ook ik heb je posts gecheckt

Hanna1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 20:22

Hey Trisca!

Mooi paardje heb je, en het rijden ziet er goed uit!
Het is heel lastig als je paard uit zichzelf nu al in de krul loopt om het zo maar even te zeggen om hem dan later weer omhoog te rijden...wat denk ik toch de bedoeling is als je dressuur wilt gaan rijden.
Ik heb geleerd om eerst het paard goed op zn benen te laten lopen en dan pas naar zijn hoofd-hals houding te kijken.
ik zou zeggen wees er voorzichtig mee, ...maar ik begrijp uit de vele reacties dat je al heel wat ervaring hebt dus daar maak ik mij geen zorgen over.

veel succes met undercover!

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 20:30

Sjee.. wat gezeur! het ziet er toch geowon goed en ontspannen uit.. dat kan ik zelfs nog zien { en dat zegt wat} laat dat mens eens lekker banketstaaf, ga gewoon zo door SUPER!:)

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 21:02

Citaat:
En die achterhand komt er later wel bij, denk dat ze het gewoon rustig wil doen, en daar is imo niks mis mee

Volgens mij begin je juist achteraan... Verder niets op Mloes aan te merken hoor... btje vage opmerking alleen.

Vind Undercover niet verkeerd lopen. Zoveel druk zet je er ook niet op. Eerder dat ie soms er nog achter kruipt of juist net nog vasthoudt. Denk trouwens dat je er best een btje druk op mag zetten (om em dus nageeflijk te krijgen en als het maar weinig is, blijft ie fijn van in z'n mond) en vandaaruit naar je hand toerijden en later als kan uitschuiven. Dus wat nou het probleem is om em nageeflijk te rijden?? Maar zoals je al zegt istie wat moeilijker in de mond. Iets minder stelling soms, op sommige foto's lijkt het alsof ie erg naar buiten donderd... al is het een jong dier natuurlijk. Nog moeilijk om balans te vinden. Leuk dier... al vind ik die vos in je profiel leuker

bonnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 21:27

Ziet er goed uit hoor voor 2 weken zou wat ronder mogen maarja dat komt nog wel toch??!