Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, alleen een beetje jammer dat hij zo gereden wordt, waarom direct met het hoofdje naar beneden, waarom een paard eerst niet op zijn eigen benen laten lopen, dit lijkt wel een duikboot zo.
Helemaal nul komma nul achterbeen gebruik
uffie26 schreef:Tis een leuk paard, alleen een beetje jammer dat hij zo gereden wordt, waarom direct met het hoofdje naar beneden, waarom een paard eerst niet op zijn eigen benen laten lopen, dit lijkt wel een duikboot zo.
uffie26 schreef:Tis een leuk paard, alleen een beetje jammer dat hij zo gereden wordt, waarom direct met het hoofdje naar beneden, waarom een paard eerst niet op zijn eigen benen laten lopen, dit lijkt wel een duikboot zo.
Je mag best je mening geven, maar hij loopt geen enkele foto achter de loodlijn. Hij loopt op zijn eigen benen nagevelijk zoals het hoort. Hij heeft een goed achterbeengebruik.

Fielychi schreef:niet aanvallend bedoeld ofzo, echt, het is alleen een vraagje..
waarom vraag je nu al nageeflijkheid?
Paard waar ik mee bezig ben is nu al een tijdje onder het zadel en doet het prima. Maar zijn nageeflijkheid geeft hij zelf, zelf is hij naar je hand aan het zoeken. Dit lijkt me toch een veel fijnere manier dan direct ernaar te vragen. Toch?
. Hij zoekt nu ook contact en de hand, wat ik nageeflijkheid noem
. Hij doet het nu al, wat ik alleen maar fijn vindt
uffie26 schreef:Dit gaat helemaal niet om afkraken, als je geen kritiek kunt verdragen moet je geen topic openen, ik zeg alleen wat ik zie, en hij loopt helemaal op de voorhand wat dus aangeeft dat zijn achterhand niet goed onder de massa treed.
Als jij daar gelukkiger van wordt
.
uffie26 schreef:Vraag me af of je uberhaupt wel les kan geven, als je zo een jong paard rijdt
maar nee dank je
uffie26 schreef:
Toch leuk als je reageert je direct gescreend wordt![]()
. Wat ik zie is een prettig beeld voor een paard wat 2 weken onder het zadel is, een heel prettig beeld. Ga zo door zou ik zeggen
wat gezeur! het ziet er toch geowon goed en ontspannen uit.. dat kan ik zelfs nog zien { en dat zegt wat} laat dat mens eens lekker banketstaaf, ga gewoon zo door SUPER!:) Citaat:En die achterhand komt er later wel bij, denk dat ze het gewoon rustig wil doen, en daar is imo niks mis mee