Kabouter Bas @ work onder reus sanex :D

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Re: Kabouter Bas @ work onder reus sanex :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 07:10

bonnielove schreef:
Sorry dat ik het zeg hoor maar je bent écht wél te gróót...
ik zie héél vaak hier op Bokt van die meiden die veel ste groot zijn voor hun de pony's....kijk voor één keertke boeiend maar er zijn ook van die meiden die zo'n kleine pony als verzorgpony hebben sorry maar dat vind ik echt niét kunnen!!
Hiermee heb ik het niet tegen jou ofzo maar het valt me gewoon op!

Waarom reageer je dan wel hier in mijn topic met dit bericht ??

Ik weet ook wel dat ik te groot ben, staat toch ook bovenin het topic.
Het is mn eigen pony, en geen verzorgpony. Daarbij is dit een grote forse shet ( 1.10 ) en geen klein prul van 80 cm waar ik mee kan lopen.
Dus deze ene keer heeft hij niks aan over gehouden hoor.

Verder ga ik er niet eens op in in verdediging, lees het topic nog eens goed door en wind je dan niet zo op, take it easy

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:38

@ Napie: het viel wel mee hoe hij me liet schrikken. Bij alle jonge pony's bereid ik me voor op het ergste. Bij hem gebeurde dat ook bijna , bij de meeste niet.

Hij doet het leuk he . Hij kan pittig wat hebben. Hij slingerd nog wat en is gewoon nog jong en groen. Maar wel braaf en wil het wel voor je proberen. Kwestie van kilometers maken nu, dan komt dat vanzelf wel goed .

bonnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:03

napie schreef:
bonnielove schreef:
Sorry dat ik het zeg hoor maar je bent écht wél te gróót...
ik zie héél vaak hier op Bokt van die meiden die veel ste groot zijn voor hun de pony's....kijk voor één keertke boeiend maar er zijn ook van die meiden die zo'n kleine pony als verzorgpony hebben sorry maar dat vind ik echt niét kunnen!!
Hiermee heb ik het niet tegen jou ofzo maar het valt me gewoon op!

Als je niets anders weet te verzinnen reageer dan niet. TS weet dat ze te groot is. Het kan voor de pony echt geen kwaad. Het is een shetlander die zijn sterk zat. Beter dit als een wiebelend kind die rukt en plukt en de pony vooruit schopt.
Nee hoor, mooi aan het werk met die luie donder (zal hem leren Ciska zo te doen schrikken)

er staat toch dat het niet over háár ging.... want ze heb er zelf bij geschreven dat het maar voor één keer was dus en dat staat er ook dan boeiend dan maakt het niet zoveel uit!
het ging dus niet over haar voor degene die dat denken misschien ben ik niet duidelijk geweest!