Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Klijntje_3 schreef:Wat ziet ze er mooi uit!!!!Mooi wit man!
ik was der ook elke keer haha 
chagrijntje schreef:Gefeliciteerd zeg !
Mooie tinker zeg !
enneh wat een mooie hengstenvlecht.. ben je zeker lang mee bezig geweest !
sab schreef:leuke foto's
rhootje schreef:hey amanda
dat ziet er weer super uit![]()
was gezellig he![]()
hahaha
liefs rosa

kaleightje schreef:haha zeker was het gezellig
en de foto's jah met 2 van zulke goede foto graven krijg je dat he
groetjes
ging de camera uit hahaha
LiSSy schreef:ziet er goed uit! vind het alleen niet zo mooi dat je de voorpluk gevlochten hebt
Manen los vind ik ook het mooist, maar dan heb je ruzie met de manen en je ziet haar halslijn niet meer (ze heeft heeeeele lange manen
)
Santos_05 schreef:LiSSy schreef:ziet er goed uit! vind het alleen niet zo mooi dat je de voorpluk gevlochten hebt
Mooi of niet mooi, anders gaat Kayleigh met dr hoofd schudden, dus dit is de beste oplossingManen los vind ik ook het mooist, maar dan heb je ruzie met de manen en je ziet haar halslijn niet meer (ze heeft heeeeele lange manen
)
Zo Amanda, heb je mijn mening ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het super dat je weer 3 winstpunten had en ook nog een 1e + 2e prijs. Laat de vosjes en bruintjes maar eens zien wat een Tinker kan

kaleightje schreef:tammie :bedankt grapig dat je ook op de foto staat haha![]()
janne8 en marrepar: ook bedankt![]()
groetjes amanda
Mazzel-meid schreef:Ik vind jullie echt een ontzettend leuke combi!
Ziet er netjes uit hoor, gefeliciteerd met je punten!

ziet er goed uit
MaSbeL schreef:heey ! neej ik rij niet op maandag reed eerst op de vrijdag maar ben daar ook meej gestopt heb helemaal geen les meer op de club ..
ik ben soms smaandags welis op de club te vinden![]()
meisje waar ik paardrij die rijdt op de maandag de eerste les dan ga ik daar af en toe kijken en dan bij hennie of lammie.. mya die rijden nu nie meer he...
leuke p0ny h00r die tinkeR !
rij zelf een schimmel![]()
sab schreef:leuke foto's
HI
gezellig he 
Ziet er erg netjes uit... zullen we samen oefenen met tenen naar binnen houden