heej,leuke foto's en wat heeft je paardje een aparte aftekening op zijn hoofd johh... wel leuk hoor !
Leuk diertje, rijd lekker zo te zien.Jammer van de punten, en jammer van dat dekje. Die verbreekt de mooie wedstrijd-look
Leuk Ody weer eens onder het zadel te zien, heb hem al meer dan 3 jaar niet meer gezien (je zus ook niet trouwens...)
wat een leuk paard! Ziet er erg netjes uit. En die aftekeningen vind ik ook leuk Citaat:OMG wat een knap dier zeg. Ik zou een moord doen voor een paard met zulke aftekeningen.Die van mij heeft ze ook alleen niet zo extreem op zn hoofd.
Jammer van de punten vind het er op de foto's erg netjes uitzien Veel succes nog verder, volgende keer beter toch?
beetje late reactie, maar dat blauwe dekje is de club kleur, wij mogen niet met wit rijden alleen als je Z dressuur gaat starten mag dat.
Het blauwe wedstrijd dekje is onze verenigingskleur en dus verplicht tot de Z.Anders was het al lang een witte geweest.
mooi paard zeg, valt zeker op het zijn aparte bles!!!jullie zijn een mooi stel, ziet er heel netjes uit
super gaaf paard ik houd wel van iets aparts alleen een vraag waarom reed ze niet met een wit chabrak ?