Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maaiikii schreef:wooww ..wat goed zeg enne mooiie fries!!
die laatste foto, echt vet ze springt er zo overheen!
!
knightloekie schreef:Ahhhhh daar is ie weer![]()
![]()
Haha ziet er stoer uit Janine.. vooral die laatste foto !! Moet je lekker vaker doen![]()
Jnien schreef:knightloekie schreef:Ahhhhh daar is ie weer![]()
![]()
Haha ziet er stoer uit Janine.. vooral die laatste foto !! Moet je lekker vaker doen![]()
Jaaaaa.. ben ik ook van plan. Wil nog een keertje proberen en als ie dan nog zo goed springt, ga ik denk ik nog een veelzijdigheidszadel voor 'erbij' halen, én bodyprotector enzo.. haha!!
knightloekie schreef:ohh jeee dus ik kan jullie over een tijdje over een B parcousje zien vliegen![]()
Jnien schreef:knightloekie schreef:ohh jeee dus ik kan jullie over een tijdje over een B parcousje zien vliegen![]()
Zouden we wel publiek trekken hè?.. hahahahaha!!
Maar ik heb zo'n angst gehad om te springen, maar nu kriebelt et zo ontzettend erg!
Misschien doe ik wel eens tussen de pony's mee, zo'n a-parcoursje.. haha!
Je kan bijvoorbeeld wel eens naar Velden gaan, rij en jacht.. Daar kun je wel een 70cm parcousje springen
vroeger was dat in Venlo met vette prijzen
de eerste prijs was 5 euro
Haha maar het is wel leuk om eens een keertje te oefenen
Dan kom ik jullie aanmoedigen knightloekie schreef:haha... tussen de poonies..Je kan bijvoorbeeld wel eens naar Velden gaan, rij en jacht.. Daar kun je wel een 70cm parcousje springen
Dan kom ik jullie aanmoedigen
Jnien schreef:knightloekie schreef:haha... tussen de poonies..Je kan bijvoorbeeld wel eens naar Velden gaan, rij en jacht.. Daar kun je wel een 70cm parcousje springen
Dan kom ik jullie aanmoedigen
Haha..... das wel een flinke prijs hè.. 5 euro!!
Maarre.. in echt is op donderdag altijd pony-oefen-wedstrijd }> }> !!
Mochten we het ooit gaan wagen, laat ik et je weten!
!Linde90 schreef:maar volgensmij vermijd je een beetje de vraag waarom je met s&t springt..
0riantje0 schreef:Wat stoer... en fries die ook nog eens kan springen....!!!!!![]()
Veel plezier er verder mee...