Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

BailyKarlos schreef:Wat gaat die goed vooruit!!! Ongelovelijk!!!
Ik weet nog dat je m net had!!!
Wat voor ras is het eigenlijk??
Hoe oud is hij??
Echt een mooi paard met uitstraling!!! Hij zal wel heftig in de omgang zijn of niet?
Mijn merrie is trouwens een naamgenootje. Alleen schrijf je het anders (wat alleen soms moelijk duidelijk te maken is aan DA enzo die noemt haar no steeds Bailey's i.v.p Baily achja hij kent haar pas 3 jaar)

lisatjeuh schreef:hoii, hele mooie foto's, hij loopt echt wel mooi. daar die ene foto met z'n rechtervoorbeentje is echt wel koddig:) je houding is ook wel goed;)
MirZam schreef:BailyKarlos schreef:Wat gaat die goed vooruit!!! Ongelovelijk!!!
Ik weet nog dat je m net had!!!
Wat voor ras is het eigenlijk??
Hoe oud is hij??
Echt een mooi paard met uitstraling!!! Hij zal wel heftig in de omgang zijn of niet?
Mijn merrie is trouwens een naamgenootje. Alleen schrijf je het anders (wat alleen soms moelijk duidelijk te maken is aan DA enzo die noemt haar no steeds Bailey's i.v.p Baily achja hij kent haar pas 3 jaar)
Hij is een engels warmbloed van 11 jaartjes oud.. Verder totaal niet heftig in de omgang! ecth een super beestje is het! En idd er zijn vaak mensen die denken dat et bailey's is.. nou moet ik zeggen dat et daar wel vandaan komt en dak de s eraf heb gehaald.. oorspronkelijk/op papier heet hij Elhafid. dat roept niet zo lekker