Ex-renpaard @ dressuurwork

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daantje

Re: Ex-renpaard @ dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:27

heyyyyyyyy nou gaafe fotos hor alleen een beetje groot zoude ze de volgende keer zo mogen dat ze in iedergeval op me beeldscherm passeeeeee

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 08:42

BailyKarlos schreef:
Wat gaat die goed vooruit!!! Ongelovelijk!!!
Ik weet nog dat je m net had!!!
Wat voor ras is het eigenlijk??
Hoe oud is hij??
Echt een mooi paard met uitstraling!!! Hij zal wel heftig in de omgang zijn of niet?
Mijn merrie is trouwens een naamgenootje. Alleen schrijf je het anders (wat alleen soms moelijk duidelijk te maken is aan DA enzo die noemt haar no steeds Bailey's i.v.p Baily achja hij kent haar pas 3 jaar)

Hij is een engels warmbloed van 11 jaartjes oud.. Verder totaal niet heftig in de omgang! ecth een super beestje is het! En idd er zijn vaak mensen die denken dat et bailey's is.. nou moet ik zeggen dat et daar wel vandaan komt en dak de s eraf heb gehaald.. oorspronkelijk/op papier heet hij Elhafid. dat roept niet zo lekker

Lisa_191

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 09:40

hoii, hele mooie foto's, hij loopt echt wel mooi. daar die ene foto met z'n rechtervoorbeentje is echt wel koddig:) je houding is ook wel goed;)

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 22:13

lisatjeuh schreef:
hoii, hele mooie foto's, hij loopt echt wel mooi. daar die ene foto met z'n rechtervoorbeentje is echt wel koddig:) je houding is ook wel goed;)

thanx

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 17:52

MirZam schreef:
BailyKarlos schreef:
Wat gaat die goed vooruit!!! Ongelovelijk!!!
Ik weet nog dat je m net had!!!
Wat voor ras is het eigenlijk??
Hoe oud is hij??
Echt een mooi paard met uitstraling!!! Hij zal wel heftig in de omgang zijn of niet?
Mijn merrie is trouwens een naamgenootje. Alleen schrijf je het anders (wat alleen soms moelijk duidelijk te maken is aan DA enzo die noemt haar no steeds Bailey's i.v.p Baily achja hij kent haar pas 3 jaar)

Hij is een engels warmbloed van 11 jaartjes oud.. Verder totaal niet heftig in de omgang! ecth een super beestje is het! En idd er zijn vaak mensen die denken dat et bailey's is.. nou moet ik zeggen dat et daar wel vandaan komt en dak de s eraf heb gehaald.. oorspronkelijk/op papier heet hij Elhafid. dat roept niet zo lekker

Mijn Baily is een KWPNer met meer dan %75 Engels volbloed. En bij haar is het ook van Bailey's afgeleid, omdat ik Jutinga ook niet zo leuk vond.

Grappig dat onze paardjes best veel gemeen hebben.
Ik vind die van jou echt een pittig ding!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 18:10

Dat is een vooruitgang!! Vooral die ene foto met dat rengalopje vind ik leuk, haha. Mijn ex-renpaard vind dat ook altijd leuk, even hard gaan.
Ziet er goed uit verder!!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 19:01

wauw, je ziet al die spieren echt goed man..
ziet er erg netjes uit