Froukje (Fabe x Jochum) op wedstrijd, de proef

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elmy

Re: Froukje (Fabe x Jochum) op wedstrijd, de proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 16:03

mOmmii schreef:
Alleen kunnen je beugels wel wat langer, dan gaan ze hopelijk ook wat verder naar voren liggen.

Ik vind dat ze ze juist niet langer moet doen, als ze haar beugels nog lager doet, moet ze haar been ophoog brengen om hulpen te geven. En dat vind ik er slordiger uitzien.
(Dit is geen aanval, alleen mijn mening)

retseH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 16:05

Leuke fotos hoor!!
Mooie fries ..

Nanke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 16:52

Leuke fries! Ben sinds ik zelf een friese ruin heb gereden toch wel fan van dit ras hoor! Hoe groot is ze eigenlijk? Ik denk dat het wel netter staat met de beugels wat langer, al begrijp ik wat je bedoelt met je benen. Ik vind het vaak ook moeilijk ze netjes lang en stil te houden. Veel succes nog met 'r!!

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 20:40

Pff ... Hoe groot was ze ook alweer ... Daar vraag je me wat ... Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij rond de 1.62.
Dat van die beugels zal ik toch weer een keer proberen, heb namelijk al meer reacties gehad, ik moet maar leren rijden met langere beugels En als het echt niet wil, nou ja, dan hebben jullie allemaal pech hoor Ik wil niet dat het paard teveel last heeft van mijn slingerende benen.