missmiekie schreef:heidehofs schreef:woow..dat heb ik echt nog nooit gezien van een fjord. heel mooi.
maar even dit:
als je bij de pony's rijd(wat ik aanneem) mag je niet met stang en trens rijden. of je moet tussen de paarden rijden. maar denk niet dat je dat doet met een fjord?
zij weet heus wel dat je bij de pony's niet met stang en trens mag en ze start ook bij de paarden met haar fjord. Boeiend dat ze met een fjord rijdt, je doet nu een beetje min over fjordensorry maar daar kan ik niet tegen. (ben zelf ook niet zo'n super fjorden liefhebber maar dit vond ik wel erg minachtend gezegd)
verder ontopic: leuke foto's, ziet er helemaal niet slecht uitWat voor punten had je??
![]()
nog heel veel suc6 in het z1
Missmiekie, een beetje minder mag wel

Niet iedereen kan van een afstand ruiken in welke klasse en/of er bij de ponies of paarden gestart wordt.
Ik zie nergens een minachtende opmerking, wel een doodnormale vraag.
Gewoon door blijven ademen dus, en anders wil de topicstarter zelf vast wel op een normale manier antwoord geven
sorry maar daar kan ik niet tegen. (ben zelf ook niet zo'n super fjorden liefhebber maar dit vond ik wel erg minachtend gezegd)