watertraining shetlander

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Re: watertraining shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 10:08

ze is niet te groot..
Ik bedoel...je moet een shet laten berijden door iemand die zelf wel wat in de mouwen heeft en door kan zetten..(en dan red je niet met kindjes jonger dan bv. 6jr).
Zij is absoluut niet te zwaar voor beauty en kan haar zo te zien goed aan....dus wat is het probleem.

Nee, ik vind het er super uitzien!! ga zo door!!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 10:11

De eerste foto is leuk. Pony en ruiter hebben gewoon heel veel plezier.

Het is hier ook altijd datzelfde gezeur. Elke shet die hier geplaatst wordt met ruiter krijgt altijd het commentaar dat de ruiter te groot is (nee, de pony is te klein). Wat wil je. Shetlanders zijn in het algemeen niet groter als 1,10 m en als je wilt dat er nog wat mee gebeurt onder het zadel dan heb je vaak een iets te grote ruiter. Je kan er ook een 6 of 7 jarige opzetten maar die wiebeld alle kanten op (en dat is ook niet prettig) en daar gaat het al snel te hard voor. Ik ga zelf ook nog wel eens een buitenritje zonder zadel maken met mijn shet. Hij is 1,09 en ik ben 1,72 m. Het is geen gezicht maar hij heeft er geen moeite mee. Aandrijven met de benen hoeft niet want hij reageerd om stemhulp.
Zullen we dan maar gewoon dat afgezaagde commentaar voor ons houden? Als je niks anders kunt verzinnen reageer dan niet.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 10:25

*applaus* voor napie! (ben het ook heel erg eens met je onderschrift!!)

Het mag dan zo zijn dat de meeste bokkers grote paarden gewend zijn en dit in het eerste opzicht wat vreemd lijkt...
maar dat wil echt niet meteen zeggen dat het dierenmishandeling is!

(oké..er zijn altijd uitersten!)

ikkeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 10:36

Vind het super combinatie, ze lijken het leuk te vinden:p