Karriebarrie schreef:Ja maar vaak is het aanleren van een oefening niet door gelijk de hele oefening te doen, maar door eerst een klein stukje bijvoorbeeld.
Laat dan gewoon foto's zien van het "gewone" bevestigde basiswerk en een enkeltje van dit soort foto's. Niet alleen maar! Dan kunnen wij ook zien dat je paard geweldig loopt in de basisdingen...
ik vind niet dat het zo slecht gaat dat ik helemaal moet stoppen met de oefeningen ik vind foto 1 van SB en 2 van App. niet slecht en als ik wat op de kleine dingetje let binnenhand. ontspannen enz. enz. dan komt het vast wel goed.
ik zal de volgende keer drafje galopje voltetje laten zien en de fotos waarbij het ff misgaat weg laten.
) en niet aan de binnenteugel trekken tijdens travers/schouderbinnenwaarts! hiermee belemmer je de beweging van z'n achterbeen, wat dan moeilijker kan ondertreden.
van mij maar zo wel dan moet je volgende keer maar iets milder zijn met je commentaar!
Ik weet wel dat een SB niet op 3 sporen was maar dat zou je nu onderhand wel weten..