Oilily @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa_191

Re: Oilily @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 16:21

Je hebt een mooie pony!!!!

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 11:56

Wat ontzettend leuke foto's! Ik kwam hier toevallig en ik vroeg me al jaren af hoe het met Oilily was. Zo te zien gaat het super goed, daar ben ik echt blij om. Ik heb haar rond 2000-2001 "gereden", heb toen veel tijd in haar gestoken zodat ze normaal vast kon staan, gepoetst kon worden, gelongeerd kon worden etc. Ik ben er een beetje hals over kop vertrokken door omstandigheden. Ze ziet er goed uit en blijkbaar kan je het goed met haar vinden. Heel veel plezier nog en ik hoop dat het goed gaat met wedstrijden, want ik vind het nog steeds een super pony!

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 11:59

Midnight16 schreef:
Ik ken haar van de manege in Annen. Het meisje wat haar ingereden heeft hielp daar net als ik. En ze reed dan ook in de les met oliliy. Na haar heeft er een vrouw op dr gereden ( ik weet niet meer precies hoe ze heette, ik dacht Irene) en die heeft ook nog wedstrijden met haar gereden. (Zat bij dezelfde verenging). Maar leuk dat jij er nu op rijd.

meisje 1, heeft zich hierbij dus gemeld
Maar er was ook al voor die tijd wat met haar gedaan, niet veel goeds als ik de eigenaaresse en het gedrag van Oilily mocht geloven.

eliaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 15:05

Het is nog steeds wel een dondersteen hoor, in het begin kon ik haar niet normaal rijden of longeren, longeren is nog steeds wel moeilijk, maar rijden gaat opzich prima, soms even wat streken, maar dat houdt het spannend Ik vind het echt heel leuk jou zo tegen te komen, en het is idd een super pony

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 09:43

Ja, vooral het longeren heb ik veel problemen mee gehad. Uiteindelijk ging ik naar de manege omdaar in de longeerring haar te longeren, dan had ze meer houvast. Maar dan moest je nog goed opletten datze zich bijv. niet omdraaide. Met rijden had ik nooit veel problemen met haar, maar het was natuurlijk in het begin en ik vroeg ook nog niet zo veel van haar.
Hou me op de hoogt in ieder geval...ben benieuwd hoe jullie het doen met de wedstrijden!!!