Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Zoek een grotere pony en laat deze lekker bij haar veulentje in de wei/stal lopen!! Nu ben ik echt wel ff woest , zo reageer je niet op een beestje! Een paard moet je met respect behandelen, en als je zo gaat blijven doen ga je niet goed in de paarden hun hartje te komen staan :s 

)
klomp schreef:en als ik er was bijgeweest had ik je er ook afgesleurd...dit kan gewoon niet, hoor!!! misschien ben je wel een hele lieve meid, maar rijden kan je niet laat staan het omgaan ermee!!
DIT KAN ECHT NIET! dit hoef ik idd niet in het echt te zien ik had je er ook van af getrokken
laat dat beestje lekker in de wei lopen ofzo. zoek een grotere pony waar je op kan lessen misschien leer je dan rijden

ik vind dit ook echt zielig hoor en je ziet gewoon dat hij/zijn het echt niet leuk vind vind je jezelf dan echt niet een beetje verschikkelijk te groot voor dit kleine lieve beesie ?? 
Kimblie schreef:My god! God weet hoe ze daar op zal rijden! Als ze zo'n shetje niet aankan, wat al behoorlijk sterk is, hoe moet ze het dan doen met een tinker!?!