Ik heb je zien rijden. Zat te kijken bij de B (rijd vaak zelf mee maar nu niet, moest wat ophalen dus denk ga ff kijken)
Maar ik vond het er echt heel netjes uitzien hoor. Heel leuk paard, wat mij opviel was de mooie staart! Jammer van het steigeren maar verder zag het er erg goed uit!
Je hebt ook zeker wel netjes gereden hoor, echt wel! Het zag er goed uit! En jammer dat de jury het daar niet mee eens was maar ja volgende keer weer beter toch
Ik had kantine dienst en ik vondt het er best netjes uitzien
Zelf reed ik als laatste in de B HC en dat ging vondt ik best lekker op een paar kleine dingetjes na. Maar de middag jury een man vondt dat anders 2x 146pt dat is 14 punten lager dan de vorige 3 keer toen had ik met slechtere proeven 160pt. Tja jammer volgende keer beter
Leuk paard, je hebt em goed aan het lopen denk ik zo.... Ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om een tuiger in een lagere hoofdhalshouding te rijden als dat ze voor de wagen zouden doen. (ik heb dan ook nog nooit op een tuiger gereden) Maarhet ziet er netjes uit !
Casanova.. Jaa ze is een volle tuiger.. Wel een luxe uitvoering laat maar zeggen.. Dus voor mij is het ook echt een uitdaging de dressuur.. Is moeilijk met een tuiger, maar vind het wel onwijs leuk!!!
Ik vindt het een mooi paard.Jammer dat de jury het niet helemaal eens was met je gereden proef. Ik rheb zelf een gelders x kwpn'er. Zit ook tuigbloed achter. Maar die van mij heeft een enorm sterk achterbeen en toont geenzins als een tuiger. Wat hij wel snel doet ik achter de teugel kruipen.. suc6 met deze knapperd!