Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
geweldig paard! lijkt wel een beetje op mijn droompaard haha! (penny
) hoop echt dat ze een beetje wat weg heeft van haar vader, wauw!

Deze combinatie natuurlijk. Ik vind het goed dat ze er zolang mogelijk mee proberen wachten, maar ik had hem graag wel met stang en trens gezien
ik vind het veel chiquer 

Warkant is echt mn favo hengst geworden...Nou dat was ie al vanaf hij drie was

Zeg ik ook altijd
Dat kan ja dat hij daarin stond... Ik zou het zeker niet erg vinden moest hij de OS meelopen, het is in Peking (zo ver
dan ga ik niet kijke
) en nog 3 jaar tijd, moet lukke

Moest hij dan meelopen ga ik wel kijken
Quirinake schreef:@Lenn: Hij rijd hem soms nogal kort ja, dat zeggen nog mensen. Maar ja...Wij kunnen er eigenlijk niets van zeggen, hij kent dat paard het beste en hoe hij moet gereden worden..
@pharagirlke: jaja "onze" warkantZeg ik ook altijd
Dat kan ja dat hij daarin stond... Ik zou het zeker niet erg vinden moest hij de OS meelopen, het is in Peking (zo ver
dan ga ik niet kijke
) en nog 3 jaar tijd, moet lukke
![]()
in 2012 is het in Londen dacht ik, dan is het niet zo verMoest hij dan meelopen ga ik wel kijken
![]()

Het is de moeite waard en niet alleen Warkant! De service is ook fantastisch bij 't Gestelhof
!
Tegen dan is hij 13 jaar, dat MOET lukken
ik hoop ook dat hij Peking haalt
Maar ja..Dan moeten er nog Belgen meegaan eh
Citaat:Ben vandaag wezen kijken naar een dressuurwedstrijd waar Warkant van 't Gestelhof aan deelnam. Warkant is dus de vader van mijn 3.5 maand oud veulen Forpreza di Quiquanta !
Ik mocht deze wedstrijd dus niet missen
Hij reed dus mee in het Z2 en er waren 20 deelnemers dacht ik. Hij is dus gewonnen met 197 punten.

!
.
.
Sorry
toch bedankt 
Ik weet het ondertusse wel al
.
Veel succes met het veulen ! =)
Het word al verschillende keren vermeld hier

(raar dat ik bedankt zeg want hij is niet van mij maar ja
toch de papa van veullie e
)