Zwarte dekhengst Warkant (v. Ferro) @ Z2!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BlueMilk

Re: Zwarte dekhengst Warkant (v. Ferro) @ Z2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 11:12

Ik heb warkant ook al in het echt gezien en zien lopen, en die keer is hij ook gewonnen! Het is echt een prachtpaard!

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 11:25

wauw wat een plaatje zeg! geweldig paard! lijkt wel een beetje op mijn droompaard haha! (penny ) hoop echt dat ze een beetje wat weg heeft van haar vader, wauw!

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 11:59

@paroucha: Hij heeft in de ring een bolhoedje op. Bij het inrijden niets. Iedereen mocht idd in zomertenue rijden. Was er veel te warm voor..

@Idra: Warkant rijd LRV ja, maar ik denk ook nog wel andere wedstrijden. Zo heeft hij paar weken geleden het nationaal kampioenschap van de 6-jarigen gewonnen dacht ik
Hij is in het echt idd nog héél wat knapper. Hij is echt meer hengst geworden. Hij kan aardig showen heb ik wel gezien *kwijl*

@janneke: idd iedereen reed zo met stang en trens. En wie is de enige combinatie met een gewoon trensje Deze combinatie natuurlijk. Ik vind het goed dat ze er zolang mogelijk mee proberen wachten, maar ik had hem graag wel met stang en trens gezien ik vind het veel chiquer

charlotte: ik vind het ook wel dat Wilfried een beetje aan de grote kant is voor Warkant. Maar dat doet niet onder voor zijn kunnen, hij rijd hem echt goed..en ja een vrouw.. Dat is mss mooier, maar mss heeft Warkant een mannenhand nodig, dat weten we natuurlijk niet

@de anderen: bedankt voor jullie leuke commentaren Warkant is echt mn favo hengst geworden...Nou dat was ie al vanaf hij drie was

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:22

Hij lijkt vrij krap in de hals was dat in het echt ook zo?
Maar gaaf dier!! Wat zit er nog meer achter na Ferro?

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 19:07

Heej
Mooi paardje lijkt op Ferro

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 19:12

Jah mooi paard. Idd is een grotere man 'minder mooi' maar gaat het er niet om hoe die loopt? Vind zelf wel vaker een ruiter/amazone te groot of te klein maar het gaat erom hoe ze lopen.
Vind em er zelf ook wel kort op lopen. Misschien vertekent het nogal, de foto's bedoel ik. Wel knap zonder S&T

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 19:25

haaaa 'onze' warkant
Prachtig paard, hij stond vorige keer in de vlp zeker? Daar heb ik iets over hem gelezen, word dat een olympische spelen kandidaat voor Belgie?

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 20:00

@Lenn: Hij rijd hem soms nogal kort ja, dat zeggen nog mensen. Maar ja...Wij kunnen er eigenlijk niets van zeggen, hij kent dat paard het beste en hoe hij moet gereden worden..

@pharagirlke: jaja "onze" warkant Zeg ik ook altijd Dat kan ja dat hij daarin stond... Ik zou het zeker niet erg vinden moest hij de OS meelopen, het is in Peking (zo ver dan ga ik niet kijke ) en nog 3 jaar tijd, moet lukke
in 2012 is het in Londen dacht ik, dan is het niet zo ver Moest hij dan meelopen ga ik wel kijken

Mactime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:22

he tis een supermooi paard maar ik ken een nog mooiere zwarte hengst .. zie fotos van grave,de blesse hennie roffel

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:29

Wat een geweldige hengst!
Ik zit er ook nog over te denken hem volgend jaar voor mijn merrie te gebruiken!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:33

Quirinake schreef:
@Lenn: Hij rijd hem soms nogal kort ja, dat zeggen nog mensen. Maar ja...Wij kunnen er eigenlijk niets van zeggen, hij kent dat paard het beste en hoe hij moet gereden worden..

@pharagirlke: jaja "onze" warkant Zeg ik ook altijd Dat kan ja dat hij daarin stond... Ik zou het zeker niet erg vinden moest hij de OS meelopen, het is in Peking (zo ver dan ga ik niet kijke ) en nog 3 jaar tijd, moet lukke
in 2012 is het in Londen dacht ik, dan is het niet zo ver Moest hij dan meelopen ga ik wel kijken

kon ik maar gaan kijken. maaaaar dat is nog 7 jaar ofzo? dan ben ik 22 en kan ik misschien wel 'op eigen houtje' gaan
ik hoop ook dat hij mee kan naar peking! Want het is een prachtig paard!

bianciej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:43

Mooie hengst!
Ook erg mooie foto's

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 21:00

@misshorse: DOEN! zou ik zegge Het is de moeite waard en niet alleen Warkant! De service is ook fantastisch bij 't Gestelhof !

@pharagirlke: hmm Londen is in 2012 en is dus nog 7 jaar ja Tegen dan is hij 13 jaar, dat MOET lukken ik hoop ook dat hij Peking haalt Maar ja..Dan moeten er nog Belgen meegaan eh

@bianciej: bedankt !

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 21:17

Citaat:
Ben vandaag wezen kijken naar een dressuurwedstrijd waar Warkant van 't Gestelhof aan deelnam. Warkant is dus de vader van mijn 3.5 maand oud veulen Forpreza di Quiquanta !

Ik mocht deze wedstrijd dus niet missen

Hij reed dus mee in het Z2 en er waren 20 deelnemers dacht ik. Hij is dus gewonnen met 197 punten.

Mag ik raden? Je stopwoordje is 'dus'.

Verder, wat een kwijlpaard zeg..

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 21:22

Warkant; op deze foto's vind ik hem niet zo speciaal, maar in het echt is het zeker wel een stoer beest !
En W. Mondelaers rijdt hem idd erg netjes .

Btw, OS, dat is nog erg ver weg. Ondertussen kan er nog vanalles gebeuren en moet de combinatie natuurlijk eerst nog het gevraagde niveau halen. Best nog niet té hard van stapel lopen, dus .
Laatst bijgewerkt door SarahJ op 18-07-05 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 21:24

@jettie: hahahhaha Sorry toch bedankt

@Sarahj: ja hoor, wrijf het er nog maar wat in dat ik geen foto's kan nemen Ik weet het ondertusse wel al

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 21:29

Hij is inderdaad wat eng in de hals, dus niet voor merries met korte hals. Persoonlijk vind ik de foto's van de uitgestrekte draf niet goed, spectaculair voorbeen ja, maar als je bedenkt dat het achterbeen evenveel moet meekomen als het voorbeen en beiden evenwijdig aan elkaar moeten zijn...

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 21:43

idd teigetje, niet voor een merrie met korte hals. Maar iets over de uitgestrekte draf..De laatste twee zijn wel evenwijdig zie ik zo juist. De andere waren van de middendraf.. (niet evenwijdig zie ik) maar de uitgestrekte is wel evenwijdig

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 22:04

Ik zeg niet dat het niet kan kloppen wat je schrijft Teigetje, maar het lijkt me weinig vanzelfsprekend om een uitgestrekte draf te beoordelen aan de hand van enkele foto's.

Ik heb hier thuis een video liggen van een uitgestrekte draf in slow motion, en daar zie je duidelijk dat bij een expressieve uitgestrekte draf het achterbeen eigenlijk in twee bewegingen naar voren wordt gebracht. Wat je op deze foto's eventueel zou kunnen zien is dan het eerste gedeelte van de beweging. Vervolgens wordt het been dan nog verder onder de massa gebracht, wat niet op deze foto's te zien is.

Het kán dus zijn dat deze foto's 'slechte' momentopnames zijn .

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 22:12

Mooie foto's, alleen jah spijtig van de kwaliteit, maar zover ik kan zien; het is een super mooie hengst!! Jij moet vast ook een super prachtig veulen hebben .. Veel succes met het veulen ! =)

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 22:13

Mooi paard hoor. Z2 en dan zonder S&T winnen met 197 punten, knap hoor

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 22:25

@sarah: idd, als je een filmpje afspeelt in slowmotion kun je twee momenten hebben...eentje dat ie juist afzet achter en eentje waar ie volledig onder de massa zit...Ik weet nu trouwens wel héél zeker dat ik géén foto's kan nemen Het word al verschillende keren vermeld hier

@saffierie: Bedankt! Als je mn veulen wil zien moet je maar even in mn profiel kijken

@melanie: bedankt

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 08:17

wAUW wat een kwijl hengst is dat zeg!!!

LiesBento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 08:49

Hiersie ons Warkantje
Ik heb hem ook al zien lopen op gestelhof zelf en inderdaad prachtig beestje !
Hopelijk heb je er een leuk veulentje aan !!

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 22:23

@broerie: bedankt (raar dat ik bedankt zeg want hij is niet van mij maar ja toch de papa van veullie e )

@liesbento: ja hijs prachtig! Hopelijk een leuk veulentje? nee hoor dat HEB ik