Stascha_kim schreef:heey sorry ik oordeel dit keer niet maar 1 ding wel je vraagt stelling de verkeerde kant op bij het wijken[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto=XN68L4RA[/img]
volgens mij heeft ze hier verkeerde stelling en hoeft ook weer niet zoveel stelling hoor.(volgens mij geef je hem verkeerde stelling het kan aan mij ligge.)
en verder geen commentaar ik geef altijd teveel kritiek
oops sorry dat is de verkeerde foto. Dat is idd die van het wijken. Dan heb ik waarschijnlijk 2 keer dezelfde link gekopieert
maar ehmm dit is wel de goede stelling maar idd wat te veel, maar als ik haar meer rechtuit laat komen gaat ze nog meer wijken.dat ene plaatje moet er bij H-B van hand veranderen tussenuit en de tekst moet 1 plaatje lager

en lekker in de B beginnen
, toen was ze net onder het zadel.. Ze is juist onwijs makkelijk hoor! Toen ik er op reed zaten alle knopjes er al op.. ze liep bijna automatisch met het hoofdje naar beneden, als je maar genoeg been gaf. Een meisje dat een jaar reed deed haar L2 proef op mariska, ze haalde 187 punten.. 

dit zou niet eens 130 punten mogen zijn!
laat ze maar op her galloperen. Jolly? wie is dat? JA ik heb nog op Sytske een buitenrit gereden. Ik heb toen met PAtty geruild. MAar ohhhhh wat rijdt niet zo niet fijn, mijn kont deed echt pijn, achja friezen. Ik heb het er nooit zo op gehad, alleen dat ze wel erg mooi zijn. Mijn leiding? ehmmm ik heb er zoveel gehad.