BlazingBoots schreef:
border collie? are you sure?
het lijkt meer op een australian shepherd.
heel mooi ...droompup!
Yes, I'm Sure

Blue Merle is een niet veel voorkomende maar erkende kleur bij Border Collies. Wel apart he?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
BlazingBoots schreef:
border collie? are you sure?
het lijkt meer op een australian shepherd.
heel mooi ...droompup!

?
? Super_Girlie schreef:Dee border man![]()
Kep er ook 1![]()
(teefje, 6 jaar, zwart-wit)
Ga je net als je welshjes ook
een bordercollie fokkerij beginnen?

...
) PinkyPower schreef:Wel raar altijd, als er 1 iemand begint begint gelijk iedereen te zeuren...

. Was al zo dor dat ik niet het idee had dat iemand er nog iets mee zou doen
broerie schreef:Ziet er leuk uit!!!Maar is het ook niet gevaarlijk om door het graan te rijden als er kuilen in het graan zitten?
Maar, ik geef geen commentaar daarover, nu. 
Pinky_girl schreef:Heb gezegd dat het iid niet netjes was, wat wil je nog meer, moet ik mn excuses aan gaan bieden bij de boer?![]()
Ik kom zelf van een akkerbouwbedrijf af, en als wij hierachter zouden komen, dat iemand voor de lol (foto's) even door het graan gaat rijden, wel beseft dat dat niet helemaal juist is, maar zijn schouders erover ophaalt, en gewoon doorgaat met zijn leven. En er niks om geeft... ja, voelt goed moet ik zeggen 
Off-topic of niet
Ik doe net zo goed dingen die andere niet door de beugel vinden kunnen, net zo goed een mens, altijd een voorbeeld functie aannemen kan niet, als je jezelf er niet eens van bewust was.
.
Maargoed, ik denk hier anders over dan jij blijkbaar. En dat mag best. Pinky_girl schreef:Nee hoor want ik snap je punt heel goed Maya. En denk dat het belangrijkste is dat het in de toekomst niet meer gebeurt, en daarvoor zijn 2 of 3 berichten genoeg.