leuk dat iedereen haar net zo'n knapperd vindt als ik!
ze is idd een super "leerpaard" en wil graag werken, ze zit nu nog wat arm in der bespiering maar ze toont al mooi onder het zadel 
het zwart op manen, benen en staart komt omdat ze als bruine (dus bruin met zwarte benen, manen en staart) is geboren, het bruin is er nu al aardig af maar het zwart blijft wat langer.
ben zelf ook niet zo'n fan van schimmels (kleur maakt me niet echt veel uit maar ik zei altijd dat ik liever geen schimmel wilde) maar dit is al de tweede 
Yvonniej schreef:wauw! wauw! wauw! lekkerding zeg..!
dat sjabrak ik ook erg gaaf, ik kom steeds meer mensen met bruine sjabrakken tegen, ben echt helemaal bruin fan!
dank je! ik vind bruin ook erg mooi, ze heeft ook donker bruine bandages om maar dat zie je niet zo op de foto's 
Lientje schreef:wauw seg wat een knap paardje, ze kan precies super lopen he!
En wat een chique piste heb ja daar om in te rijden!
mooi he! dat is op de manege...en hij is nog 20 bij 60 ook...zee van ruimte.. heerlijk!!
zal niet blijven quoten 
maar nog ff over die peesbeschermers, ik vind ze op zich wel fijn maar je paard moet niet te dikke benen hebben want dan passen ze niet zo mooi. bij Patatje zitten ze bv niet optimaal. ik heb ze van Eskadron en ben er zeer tevreden mee...ik heb ze al twee jaar ofzo en ze zien er nog super uit 
en Jepsica...nog bedankt voor het filmen he!! (en ja de dikbil blijft de allerbeste)