hahamaar k vind het een leuk paardje hoor
en dat rood staat hem ook heel goed.. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
haha
en dat rood staat hem ook heel goed..
Leuk setje
Blond 
Nee, normaal loopt ie lekker bij elkaar, netjes op de achterhand.. Alleen zijn hals is zn probleem(maar dat zal nu wel over zijn, nadat die ontsteking weg is
) Zou ik ook niet fijn vinden met een ontsteking.. Zou ik ook denken van uhh bekijk t ff.. En die schuine beugelblokjes heb ik nog! Haha, ik ga het eens proberen
Sandra15 schreef:@ Lame: Ja, ik heb stage gelopen bij een man, en daar heb ik geleerd om hem echt actief te krijgen en over de rug te laten lopen, en eerst was het nog ergerMaar dan heb je wel niet goed gelezen bovenaan
Ik ga nu niet teveel van hem vragen he, hoe hij nu loopt, is gevraagd met net 1 vingertje en hij liep.. En om hem actief te laten lopen, dat komt dalijk wel als hij er helemaal bovenop is
Toch bedankt voor je reactie hoor
.. Logisch dat je niet te veel van hem vraagt.. Succes in iedergeval (en ik zal voortaan beter lezen..
) 
Sandra15 schreef:Uhmm, alleen op zijn hoofd een kolletje/sterretjeVerder helemaal niets
Mooi bespierd ook!

Ja, hij kan zeker beter.. En dat komt wel weer.. Eerst weer beetje zorgen dat hij erbovenop komt.. Morgen mag die weg bij dierenarts
dus mag ik weer wat harder gaan trainen van de arts.. En Iris hoe bedoel je de bandages? Dat Br verkeerd om staat?
Had geen zin meer om ze helemaal eraf te halen.. En ik ben in de leer he
Oefen baart kunst
ik heb t geprobeerd met grotere slagen, kleinere slagen, maar ik krijg t nooit bovenaan
Maar het viel me mee dat jij de eerste bent die het ziet
Want nog n groot probleem bij mij *jaaa kheb er veel
* ik hou links teveel vast(omdat ik rechts ben, ben ik met rechts dus veeeeel soepeler, en ben ik niet zo stijf en gespannen in mn hand) en met links, ja dat is gewoon moeilijk.. Daarom d8 je dat t bit te groot was
En het is een HIJ
Ja hij gaat mee naar Deurne, dankjewel!
en dankjewel ginniej
Ja fabienne, dat hebben ze gezegd
En vonden we zelf ook al, we hebben meteen andere stal gezocht(waar ze buiten stallen hadden) staat op hennepstro(bijna stofvrij) kuilvoer, etc etc.. Dus dat komt dan helemaal goed?
In Deurne ook dus
bedankt voor de reacties
, hij loopt alleen een beetje te diep :S
* En zoiets heet normaal laag en rond losrijden
dit is niet zijn normale hoofdstand, zo rij ik hem altijd los.. Om hem meteen bovenin te pakken is niet goed dus..
.
danku voor t compliment
haha ik zal het eens gaan proberen, ja ik heb zowiezo 6 jaar verkeerd gereden(gewoon op de manege verkeerd leren rijden) dus pas sinds een jaar word me geleerd hoe het echt moet, dus met de heupen, buikspieren, zit enz enz
maar bedankt voor de tip, ik ga het eens proberen