tumtummie schreef:Ik zie alleen de laatste twee foto's!
bij mij doen ze het dan wel en dan niet, snap der echt niks van
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

tumtummie schreef:Ik zie alleen de laatste twee foto's!

jockeygirl schreef:knap hoor zo'n klein meisje zonder beugels draven en galoperen
goed voor der zit
leuke foto's
Vind ze heel leuk bij elkaar passen
Knap hoor in galop, en dat ook nog is zonder beugels beukiej schreef:leuke pony zeg.. is het een welshje??

. 
FleurtJeh schreef:Bij mij doen ze het ook
Wat een geweldige combi, en wat een lef heeft dat meisje!
Dit belooft nog wat !
Carolien007 schreef:echt knap hoor, ook van de pony natuurlijk.
Maar had je laatst ook geen foto's dat ze al achterop bij iemand zat en in gallop door het water ging, waren ook erg mooie foto's.
heb je het topic ervan, de zoekfuctie is raar bezig

MirandaFuego schreef:Wat lief!! Van allebei, de pony heeft ook wat te verduren met zo'n pittige tante erop!
Ik ben blij dat ze d'r voeten niet in de riemen past, veel te gevaarlijk! Ze kan er beter afglijden dan dat ze blijft hangen.....
Echt skeetig, mijn dochter van twee is ook gek op paarden...zucht...
vroeger was ik ook nooit bang en scheurde erop los zonder zadel, nu ben ik moeder en krijg álles te verwerken wat mijn moeder ook had, haha! (Slik.....)
Wat stoer

)
essie79 schreef:[quote]Ik ben jaloers op een meisje van 5 (ik ben 26), ze zit echt mooi namelijk.
Trouwens ze heeft toch op niet 1 foto haar beugels in?
En af en toe heeft ze de handen wat hoog, maar ik zie vanaf de foto's geen enkele keer dat ze aan de teugels zit, ze geeft hem wel de ruimte.
Natuurtalentje hoor!