Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Anoukie schreef:Grappig, hij wordt hier "beestje" genoemd terwijl ik hem op deze foto's aardig groot vind lijken (mijn benen komen niet eens onder zijn buik uit)
.
Maar wederom bedankt voor de leuke reacties!

maar deze zijn ook super hoor
sjors is moooi!!! Nimmedor schreef:ik heb om eerlijk te zijn wel eens betere kwaliteit foto's van jou gezienmaar deze zijn ook super hoor
sjors is moooi!!!
en omdat het de druk beter evrdeeld (schijnbaar). Het lijkt me ook wel lekker zacht voor zijn rug eigenlijk. Het pad op zich vind ik niet zo super dik, maar goed ik gebruik bijna alleen maar Anky pads, dus ik ben het gewend denk ik.
.

? Ben nu 10 kilo afgevallen, o.a. dmv Atkins en Herbalife. Ook sporten is goed voor je lijf, maar ik ben deze 10 kilo afgevallen zonder extra te bewegen. Gewoon geen suiker meer eten, meer groente en regelmatig eten, dus 3 x per dag gewone maaltijden.
, hij laat zich steeds beter sluiten en er zijn al momenten dat hij goed begint te dragen. De draf moet nog beter en de verruimingen en het terugrijden ook maar ach, je moet nog wel iets hebben om voor te trainen he
.
. anita schreef:Je hebt hem lekker aan het lopen. En omdat jullie goed bij elkaar passen lijkt hij niet groot onder het zadel. Je zit zo in de M met hem volgens mij.
,...

.