Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
RUBYWHITE schreef:Als eerste bedankt voor alle leuke reacties!
@ trisca: Ja oklahoma staat bij ons (heb je ge-pm-t)![]()
@ Anydale : wij hebben inmiddels 4 bontjes staan en het is zeker een aanrader...![]()
@ Easterlover: Ruby is echt een paardje hoor, ze meet 1m63En pedro vind ik ook een plaatje van een hengst, hij is overigens ES goedgekeurd.
@ vOsj: dan heb je het net zo zwaar te pakken als mij
@ Hafjesbokker: Euh dat klopt, dat is min of meer een tic van mij, ik probeer zoveel mogelijk de foto`s te maken dat je het achterbeen goed in actie ziet...dus veelal zijn de foto`s dan wel het zelfde helaas..
@ Assiejlover: Heej daantje jij ook op bokt...Je komt nog maar gerust een keertje vaker rijden hoor, ging echt heel netjes
![]()
en de rest super bedankt voor de enthousiaste reacties
toch ben ik van mening dat je er dan maar eerlijk wat bij kunt vermelden dan dingen te gaan verbergen. Totslot van rekening blijven we eerlijk en open en hoeven we niks te verbergen op die manier. Anders zou het in mijn ogen helemaal de plank misslaan, want het is zeker ook geen reclame je paard zonder slof zo te rijden
het is de keus van de eigenaar, ik als fotografe kan niets anders doen dan respecteren.

ze zijn echt gaaf
de 1e is wel heel erg wit
ben blij dat die van mij niet zo wit is
scheelt je weer wassen voor de wedstrijd
Rieta schreef:BONT![]()
![]()
ze zijn echt gaaf
de 1e is wel heel erg wit
ben blij dat die van mij niet zo wit is
scheelt je weer wassen voor de wedstrijd
ze doet haar behoeftes op 1 plek en weet zich daarnaast goed schoon te houden...geen pisvlekje te bekennen alleen haar staart is nog al eens vies...
. Ondanks dat je geen commentaar op de slof wilt, denk ik wel dat je het gaat krijgen. Zo strak als die nl. staat is het geen correct slofgebruik meer
,... Kitty schreef:De enige reactie die ik op de slof-foto's geef, is dat ik ze niet geplaatst zou hebben omdat dat absoluut geen reclame voor de hengst en de amazone is... Geweldig mooi paard en hij kan prachtig lopen, maar de manier waarop hij daar gereden wordt... (en ja, ik weet de reden waarom ze met slof rijdt en daar heb ik verder niks op tegen. Mits hij wel ruimte zou krijgen om zelf de hand op te zoeken)
.
pharagirlke schreef:ik ben het volledig eens met Kitty...
Super mooi paard maar....
Anoukie schreef:Leuke foto's, dat meisje rijdt Ruby niet eens zo slecht vind ik. Ondanks dat
je geen commentaar op de slof wilt, denk ik wel dat je het gaat krijgen. Zo strak als die nl. staat is het geen correct slofgebruik meer,...
haike schreef:Ze zijn echt super!!
Als ik oki ooit wil laten dekken wil ik deze hengst! Bont en bont; is dat zeker bont als uitkomst? Hoop het wel maar dacht het niet toch?

MISTRAL94 schreef:Zucht...
Weet je wat pas geen reclame voor een hengst is? Als iemand een ernstig ongeluk krijgt doordat hij zo heet is.
Veiligheid voor ruiter en paard gaat toch voor alles lijkt me?!
Mooie foto's hij kan echt goed lopen, jammer dat hij dat hier niet liet zien!
En is er niet die gezegde, de beste stuurlui staan aan wal?!
MISTRAL94 schreef:Weet je wat pas geen reclame voor een hengst is? Als iemand een ernstig ongeluk krijgt doordat hij zo heet is.
sympholover schreef:Heej, mag ik even wat vragen?? Oki is dat de afkorting van Oklahoma? Staat Oklahoma nu op manege De Oude Held? Dan ken ik haar!! Tis een lieffiej hoor!! Mooie foto's trouwens.
MISTRAL94 schreef:Zucht...
Weet je wat pas geen reclame voor een hengst is? Als iemand een ernstig ongeluk krijgt doordat hij zo heet is.
Veiligheid voor ruiter en paard gaat toch voor alles lijkt me?!
Mooie foto's hij kan echt goed lopen, jammer dat hij dat hier niet liet zien!
En is er niet die gezegde, de beste stuurlui staan aan wal?!
.