gouda schreef:Zelfde probleemHeb slechts 3 maal op haar buiten gereden. Ga ik met een groep dan jut ze die groep op. Ben je aan het draven niets vermoedend staat ze in ene stil, wil je haar naar voren drijven gaat ze in dr achteruit. Geef je dr op dr kop door houd op te zeggen of tikje te geven omdat ze niet op de kuit reageerd dan is het of steigeren of nog harder op de sloot af. Ontduik het probleem nu sowieso omdat ik geen buitenrit maatje heb nog (startende stal) maar baal eigenlijk van die bak iedere dag. Ze is wel verkeersmak en schrikt minder aan de hand dan erop. Maar ze schrikt van rare dingen is bijvoorbeeld bang van bladeren en bomen. Weet het ze neemt mij in de maling maar ja.
je hebt dus hetzelfde paardje als mij!!
hardstikke verkeersmak maar toch niet willen lopen
uit het niets stilstaan doet de mijne ook..
ze neemt mij ook in de maling ... haha
denk ik..
maar goed ik ga het morgen vroeg weer proberen sinds weken ..
ik erop mijn nichtje van 15 erlangs lopen
hoop dat het goed gaat..
Heb slechts 3 maal op haar buiten gereden. Ga ik met een groep dan jut ze die groep op. Ben je aan het draven niets vermoedend staat ze in ene stil, wil je haar naar voren drijven gaat ze in dr achteruit. Geef je dr op dr kop door houd op te zeggen of tikje te geven omdat ze niet op de kuit reageerd dan is het of steigeren of nog harder op de sloot af. Ontduik het probleem nu sowieso omdat ik geen buitenrit maatje heb nog (startende stal) maar baal eigenlijk van die bak iedere dag. Ze is wel verkeersmak en schrikt minder aan de hand dan erop. Maar ze schrikt van rare dingen is bijvoorbeeld bang van bladeren en bomen. Weet het ze neemt mij in de maling maar ja.
)maar gewoon goed doorlopen en op z'n donder geven, mijn pony wilde dan ook wel es bokken enzo maar daar moet je je ook niet door uit het veld laten slaan!