Ik...hebben...nu.....*kwijl*
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

BlazingBoots schreef:Oke...die peesbeschermertjes...waar te koop??
Ik...hebben...nu.....*kwijl*

lottehaf schreef:heeee, alytje wat een heeeel leuke foto's zeg![]()
maar had je mijn dikke hangbuik-zwijntje ook niet even,
voor kunnen stellen![]()
xxx lotje
maar je mag je zwijntje zelf voorstellen

Fenny schreef:Heey een shettie longeersingel ... ? Waar heb je die vandaan? Die moet ik namelijk ook nog hebben

mijn pony is zo vet dat ze die past
Alet schreef:Haha! Iedereen is helemaal geinteresseerd in Manoe's outfit
Shetlandspullen zijn zeldzaam he
Alytje schreef:Alet schreef:Haha! Iedereen is helemaal geinteresseerd in Manoe's outfit
haha jaShetlandspullen zijn zeldzaam he
Fenny schreef:
Pff ja daar zeg je wat ! Ik kan inderdaad nooit leuk spul vinden, heb een half jaar ofzo gezocht naar peesbeschermertjes, heb ze nu eindelijk gevonden. Niet dat Hanna ze nodig had, maar ik vind het gewoon zo stoer staan![]()
Nu nog op zoek naar een shabrakje
... Maar die zijn zo duur ...
dat Alytje vaak cob dekjes gebruikt (tenminste, deze is cob toch? en die mint groene ook toch Alyanne?).Amulet schreef:Fenny schreef:
Pff ja daar zeg je wat ! Ik kan inderdaad nooit leuk spul vinden, heb een half jaar ofzo gezocht naar peesbeschermertjes, heb ze nu eindelijk gevonden. Niet dat Hanna ze nodig had, maar ik vind het gewoon zo stoer staan![]()
Nu nog op zoek naar een shabrakje
... Maar die zijn zo duur ...
Een cob maat dekje dan? Want ik weet 'toevallig'dat Alytje vaak cob dekjes gebruikt (tenminste, deze is cob toch? en die mint groene ook toch Alyanne?).
en die dekjes zijn niet duur hoor, je kan ze overal kopen 
horsewisper schreef:Leuke foto's zeg, hoe je met je shet bezig bent, loopt leuk kleurtje staat der ook goed.
Zijn die peesjes alleen niet te groot, ik kan het ook verkeerd zien hoor, ze lijken mij te lang zitten.
De peesjes zijn idd aan de lange kant, maar ze passen nog goed