Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ze legt het alleen maar even uit.
Komt goed!
En doe het dan bij een goede instructuur in een bak. (weet niet of degene die nu bij je was, genoeg ervaring heeft met inrijden/lesgeven)
En het kind waar de pony van is, op les gooien en als het kan rijden dan op de pony laten rijden. Het lieve beest snap er geen houdt van, moet zelf alles nog leren en dan zit er ook nog iemand op je die het allemaal niet snapt.
Heel veel succes ermee. Laat je nog eens foto,s zien als het allemaal beter onder controle is
en wel heel grappig!!!
Op het eerste zich was het zo van ok, wat is dat voor iets
Bedankt voor je reactie
Maar ik wil even zeggen (tis weer geen excuus maar gewoon ff melden) dat ik de teugels redelijk losliet. Maar houd er rekening mee dat haar veulen in de stal stond! Was echt vreselijk! Paar keer op roepen, vooral de hele tijd naar daar trekken, en als ik dan van de stal wegstapte, dan deed ze inderdaad haar hoofd naar binnen en ik kreeg haar niet altijd weer recht 
De volgende foto's zullen er beter uitzien! Ofja ik zal er beter opzitten dat beloof ik!

Phara gelieve te lezen wat ik zeg dankuwel!
En als je goed gelezen had of toch een beetje wist je ook heeel zeker dat het een zij was

Ziiee ehhmmm.. volgens mij foto 3..
Ik moet er inderdaad opletten dat ik niet naar voren val! Bij mijn shetje heb ik dat gevoel ook vreselijk erg dat ik voorover val! En op foto's blijkt dat ook