voor mij is pianohandjes juist goed omdat ik kan laten zien dat ik echt voorzichtig doet met de mond en ook dat hij ontspannen en gageefelijk is
alleen moet ik wel veel figuren maken om hem wakker te maken
maar dat is ook heel goed gelukt !! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar dat is ook heel goed gelukt !! 
jongleurtje schreef:En waarom vertel jij me niet dat je eindelijk rijfoto`s hebt?? geeft neit hoor.. Nu kan ik hem is goed bewonderen...
Leuk paardje, moet nog iets meer bevestigd worden maar dat komt vanzelf wel..
vind vooral deze foto mooi :
http://groups.msn.com/_Secure/0SQCNAsMV ... 7388648408
Afgezien het feit dan dat jij daar je hakken optrekt
Hey maar is dat de oude bak van Paulien of is het op een hele andere stal?
Th0mas schreef:ja dat is de bak bij de parkeerplaats en dat is een nieuwe en is speciaal voor paulien en voor mij gemaakt

Th0mas schreef:ohnee ??
ik dacht dat manege pony's daar niet mogen rijden
ik zie alleen paulien rijden in die bak
heeel schattig:P
! Lekker ontspannen !
succes met je paardje! Th0mas schreef:12 jaar oud
hoe oud dacht je dan ??
maar wel jonger dan 12 eigenlijk 
Th0mas schreef:wow wat een leuke redeacties![]()
voor mij is pianohandjes juist goed omdat ik kan laten zien dat ik echt voorzichtig doet met de mond en ook dat hij ontspannen en gageefelijk is![]()
alleen moet ik wel veel figuren maken om hem wakker te makenmaar dat is ook heel goed gelukt !!

Ctal schreef:Th0mas schreef:12 jaar oud
hoe oud dacht je dan ??
Hah had geen ideemaar wel jonger dan 12 eigenlijk
Ik had iig wel door dat t geen wpner was haha en toen las ik de titel pas goed dus toen wist ik t zeker ...maar was beetje nieuwsgierig![]()
Heeft ie al meer gelopen hiervoor of niet?
vraag niet hoe dat komt
toen ik hem voor het eerst reed was hij klein beetje groen
hesterv schreef:Th0mas schreef:wow wat een leuke redeacties![]()
voor mij is pianohandjes juist goed omdat ik kan laten zien dat ik echt voorzichtig doet met de mond en ook dat hij ontspannen en gageefelijk is![]()
alleen moet ik wel veel figuren maken om hem wakker te makenmaar dat is ook heel goed gelukt !!
![]()
Met rechtop-handjes kan je ook heel zacht zijn hoor![]()
als ik ga doorzitten heb ik meer controle op mijn houding. lichtrijden en controle houden van me houding vind ik namelijk moeilijk

Alleen de achterkant van je voet komt omhoog .. Daar moet je even aanwerken.. Maar voor de rest ziet het er goed uit