Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carlijn83"]
[quote="chantal1 schreef:Wat wel zou kunnen verhelderen is eens een andere ruiter op het paard te zetten en te kijken wat hij dan doet.
chantal1 schreef:Daar ben ik het volledig mee eens op de ene kant maar op de andere kant denk ik dat je eerst eens moet kijken wat je zelf fout doet, een paard gaat niet zo maar met een tong uit zijn mond lopen en ik denk dat je het op dat punt toch wel met mij eens bent of zie ik dat verkeerd.
Rianne schreef:[daar ben ik het dus niet mee eens, die van mij loopt z2 en die doet precies het zelfde, en wie zegt dat het aan harheid van de hand legt? heb je een paard dat wel eens horen vertellen?
Ik mopet zorgen dat ik goed mijn teugeldruk verdeeld moet hebben, en ook meer mijn buitenteugel eraan moet hebben, als ik in de les rij en zo begin, heeft hij na een tijdje zijn tong weer gewoon in zijn mond hangen.
Ook is er bij zijn vorige baas (ik heb hem nog niet zo lang) een soort masseur geweest, die zijn tong heeft gemasseerd ofzo, daar werd het wel minder door....misschien ook iets voor jou...
veel succes rianne
[/quote]
chantal1"]
[quote="Rianne schreef:[daar ben ik het dus niet mee eens, die van mij loopt z2 en die doet precies het zelfde, en wie zegt dat het aan harheid van de hand legt? heb je een paard dat wel eens horen vertellen?
Ik mopet zorgen dat ik goed mijn teugeldruk verdeeld moet hebben, en ook meer mijn buitenteugel eraan moet hebben, als ik in de les rij en zo begin, heeft hij na een tijdje zijn tong weer gewoon in zijn mond hangen.
Ook is er bij zijn vorige baas (ik heb hem nog niet zo lang) een soort masseur geweest, die zijn tong heeft gemasseerd ofzo, daar werd het wel minder door....misschien ook iets voor jou...
veel succes rianne
[/quote]
Je zegt toch eigenlijk zelf wel een beetje dat het aan het rijtechnische ligt. En ook een paard dat met zijn tong uit zijn mond loopt kan Z2 worden. Zo iets kan zeer zeker ook gewenning zijn.
Rianne"]
[quote="chantal1"][quote="Rianne schreef:[daar ben ik het dus niet mee eens, die van mij loopt z2 en die doet precies het zelfde, en wie zegt dat het aan harheid van de hand legt? heb je een paard dat wel eens horen vertellen?
veel succes rianne
[/quote]
Je zegt toch eigenlijk zelf wel een beetje dat het aan het rijtechnische ligt. En ook een paard dat met zijn tong uit zijn mond loopt kan Z2 worden. Zo iets kan zeer zeker ook gewenning zijn.
Rianne"]
[quote="Rianne"][quote="chantal1"]
[quote="Rianne schreef:[daar ben ik het dus niet mee eens, die van mij loopt z2 en die doet precies het zelfde, en wie zegt dat het aan harheid van de hand legt? heb je een paard dat wel eens horen vertellen?
veel succes rianne
[/quote]