Ptries schreef:laura2span schreef:ik vind het goed dat je les neemt! ik haalde je even door de war met love_ramona dus ik dacht echt wooow die is vooruit gegaan. ga lekker zo door!
Ja dacht dacht ik ook! Ik vind het ook goed dat je les neemt. Hoe vaak zie je niet dat er maar wat rondgeragt wordt met die Shetten. Jij bent tenminste serieus bezig met 't verbeteren van je pony. Ik vind je ook niet vreselijk te groot. Mij viel 't ook op dat jij je benen afsteekt op sommige foto's, maar goed dat was al gezegd.
Dank je
... Nou verbeteren, ik ben hem gewoon aan het beleren (voor zover dat kan
) Ja van 'm benen weet ik ..
klein en snel ... dan heb ik dat altijd
collendoorn schreef:haha ik zag de titel en dacht ownee ik hou van shetjes maar van dat mowglie word ik niet blij
Nou dit vind ik echt leuk!!
je zit niet opgekropt met jebenen maar gewoon netjes!
Alleen steek jeje benen affentoe af!
Maar het ziet er onwijs leuk uit! echt een poepie!
haha ... je bent de zoveelste al haha. trouwens als je toch dacht ownee dat is moglie weer waarom kwam je dan kijken??
want jij dacht dat dit van love_ramona was

ik krijg ook een nieuw zadel want hij ligt erook niet zo goed op waardoor ik ook naar voren ga met m'n benen, misschien ligt het ook wel grotendeels aan mij, maar we proberen eerst gewoon een ander (dressuur)zadel, als het daar ook gebeurt ligt het gewoon aan mijzelf