Ramona @ dressuurwork in blauw setje *trots* :D

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Ramona @ dressuurwork in blauw setje *trots* :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 15:58

inderdaad, maar ik zit ook niet recht hoor Maar mijn lesgever werkt er heel hard aan ik snap nog steeds niet hoe ze het klaar krijgen van hun benen (voeten) naar achter te doen en tegelijkertijd kaarsrecht te zitten ik kukel naar voor (vooral in draf)
en dat heet zijn. Ik ken het als Phara 2 dagen stil staat dan is het cap heel vast op. Handschoenen aan en op hoop van zegen je moet er echt mee léren om gaan, en daar heb je nou eenmaal tijd voor nodig! nu heb ik nog steeds af en toe moeilijkheden met Phar terwijl ik hem al dik 8-9 jaar heb, ze zetten je altijd voor verrassingen ik vind het er ook heel netjes uit zien trouwens. Alleen je lesgever vragen heel streng te zijn op je houding. Maar bereid je maar voor dat je helemaal uitgeput bent na een uur dan

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 16:42

@pharagirlke: haha ja ze is zowiezo heel streng hoor Ze doet er ook veel aan en ergert zich er bij aan als ik niet netjes zit, waardoor ik wel netsjes ga zitten. Helaas als ik dan voor mezelf rij is het weer dikke prut Soms heb ik ook een goede bui en gaat het dan netjes

Voor de anderen: Ja ik moet der ook meer ruimte gaan geven, (we hebben les wordt ook aan gewerkt ik ben ook niet perfect ) in de les moet ik ook bijna zonder druk rijden met der halsje mooi naar beneden en ontspannen wees trouwens blij dat ik les heb, sommige meisjes hier op bokt die nemen niet eens les terwijl ze dat op zich goed nodig hebben

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 18:04

Iets meer los laten voor; en hij loopt netjes

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 18:22

@love_sander: Ja dat weet ik het is trouwens een zij

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 18:35

Heeej,leuke foto's hoor! Lijkt me ook wel leuk om op zo'n pony te rijden.(ik ben gewent aan mijn tientonner...) Ziet er pittig uit.

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 18:55

Tinkerloos: Is soms ook wel leuk, maar het lijkt me ook geweldig om op z'n mak ding te zitten lekker te galoperen enz. ... ag ik heb een andere taak op me gekregen

Mactime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 20:14

je bent lang niet te groot je zit inder daad niet echt goed en je pony krult zich vreselijk op daar moet nog hoop aa gebeuren tis wel een leuke pony maar je moet hem niet in de krul trekken zo ziet het er namelijk wel uit naar de houding van je handen

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 20:24

Mactime: Ik geef toe ja hij loopt in een krul. Wat ik ookal vaker gezegd heb, het ging ook echt niet goed Nog iets als je der ruimte geeft dan neemt ze dat meestal ook niet Ik heb les dus we doen er echt wel wat aan Dit was ook echt geen goede dag, zoals vandaag ging het wel weer goed enz.

Mactime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 17:00

ok.. ik hoop dat hij dan niet meer zo in de krul gaat lopen voortaan ..:#

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 20:25

je zit je hebt het zelf al gezegd .. ik heb een tijd geleden een jaartje op een klein ponytje gereden en had het zelfde als jou ik ging ook krom zitten omdat de pony best klein was
voor de rest vind ik het er goed uit zien alleen zoals die anderen al zijden hij krult op ja .. maar ja het is een leuk ponytje hoor en tegroot ben je niet

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 20:45

Het komt ook doordat ik zelf al voelde dat die niet lekker liep, niet echt ontspannen enz. Ik dacht dat het ook echt prut was, maar het ziet er "beter" uit dan ik had gedacht. Ja de volgende keer is die niet meer in een krul

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 21:14

oke ik wacht op foto's

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 21:17

haha .. daar zal me moeder blij mee zijn ze wordt al gek van de 1 x in het jaar.. oke ik probeer ... euu niet morgen dat kan niet fisio en kapper zaterdag en zondag blijft familie ook slapen, heeft ze weer een smoes euu nou ik probeer zo snel mogelijk!! heb er nu al zin in!!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 16:59

Wauw, die kan echt netjes lopen!
Mooie pony maaike hhaha

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 17:15

haha je weet me naam!!

Ja dank je maar hoe kom jij zo laat op die topic ilse ??
Hij stond allang op pagina 6 ofzo