IJslander in wit setje @ springwork [part 2]

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: IJslander in wit setje @ springwork [part 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 15:23

ik kan ze helaas niet zien,
via eigenschappen krijg ik ze ook niet te zien

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 15:39

Hij is 1.40.

Wat raar Illkah, doen ze ze nu ook nog niet? Soms ligt de server van m'n broer er weleens uit namelijk, maar bij mij doen ze het nu in ieder geval wel...

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 15:43

Ik krijg ze nu idd wel te zien
ziet er erg leuk uit
super leuk beestje!

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 18:44

Roskur draait hier echt zijn pootjes niet voor om wat een geweldig dier! Hoe hoog was uiteindelijk die wat hogere hindernis... als Ros goed uitkomt haalt hij het echt makkelijk.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 21:16

Ja inderdaad, in de les springen we meestal ook nog wat hoger... Maar ik durf zelf ook niet zo hoog (80 cm is meestal zo ongeveer mijn grens, al best hoog vind ik zelf... en ik schat het ook in op hoe Rös en ik die dag springen: Is het makkelijk uit te zitten voor mij, kan ik gemakkelijk mijn balans houden en komt hij vaak goed uit, of juist totaal andersom).

Maar aangezien ik op woensdag les heb en hij had al best heel lang gedressuurt wilde ik hem niet te veel vermoeien. (uiteindelijk niet nodig want ivm de kou door de regen - ik ben daar allergisch voor, stom he - heb ik maar eventjes gesprongen) Hij had vandaag overigens ook alweer energie voor 2, had ik niet verwacht na gisteren eigenlijk... Maarja, conditie he. (dus stiekem ook wel weer positief. en ach, als ie niet vooruit te branden is is ook weer zo naar, nu weet je iig zeker dattie er zin in heeft. )

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 16:17

Ilkkah schreef:
Ik krijg ze nu idd wel te zien
ziet er erg leuk uit
super leuk beestje!

Bedankt... (en de rest ook )

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 16:25

hey iris,
leuke foto sjoh!
hey dat shirtje (als ik het goed zie) had je afgelopen zaterdag ook aan.. ik had je toen gezien toen wij vast zaten in het draad bij je achterburen (bij het verbouwde huis) toen liep je daar met een heel stel mensen door het nieuwe stuk weiland...

ohjah ff over die foto(s) die j langs wilde brnegen. dat kan niet want ze hebben liever geen vreemde mensen meer op het terrein. zou ik ze ff een x bij je thuis ophalen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 19:08

zozo..wat een springwerk

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 19:31

Mischien je beugels wat korter??
leuke foto's en leuke pony~!!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 21:08

Jolliegirl, ik heb een tijd gesprongen met nog een gat korter, dan zat ik als ik niet sprong best heel kort en met mijn knieën écht ver voor de knie-wrongen (dressuurvormig zadel, en met niet erg duidelijke kniewrongen of steun bij de knieën), dus dan doe ik het juist nog verder naar achteren, die voeten, omdat ik dan helemaal geen steun meer heb bij mijn knieën en dus mijn benen nog verder naar achteren lang moet maken om toch te blijven zitten boven de sprong . (anders vlieg ik denk ik zijn hals op wat ik dan ook al meerdere keren heb gedaan vorig jaar . nu gelukkig iets minder, zou mijn balans dan eindelijk ietsje verbeterd zijn? )

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:55

je tenen staan op sommige foto's wel erg naar buiten, verder zijn het echt heel leuke foto's. Super gave pony (ijslanderfan)

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 15:01

ik vind jou pony echt een super gaaf ding om te zien.. En die manen vindt ik ook echt super mooi.. verder kan ik niet echt veel kritiek geven, want ben geen anky van grunsven of jeroen dubbeldam!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 15:11

Wat een leuk beestje