Brown Beauty @ Clubkampioenschappen (L2)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re: Brown Beauty @ Clubkampioenschappen (L2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 21:47

MirandaFuego schreef:
Als je goed rijdt kun je overal op, je moet natuurlijk niet op zijn rug bonken maar daar ziet het niet naar uit!

Ik zeg toch ook niet dat ze niet goed rijd. Alleen de combinatie is beter als ze op een iets grotere pony zou zitten. De pony valt nu een beetje weg zeg maar. Als ze op een wat grotere zou zitten is het een wat mooier geheel.

Ik zelf ben ook niet 1 van de slankste maar doordat mijn paard ontzettend vors is is het wel een mooie combinatie. Ik zit voor mijn werk ook welleens op een wat smallere e pony, pony kan het makkelijk hebben maar mooi is het niet

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 08:48

Ik vind het er prima uitzien en de pony is fors genoeg ik vind het een goede combi, ze had trouwens ook al neergezet dat ze hier geen commentaar over hoefde, maar smaken verschillen, ze rijdt gewoon een leuk wedstrijdje en vraagt niet of iemand haar te groot vindt.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 09:45

als je nou eens goed leest..... Ik zeg helemaal niet dat ze te groot is of dat ze niet op die pony kan rijden. Ik zeg alleen dat ik het geen mooie combinatie vind en dat het met een grotere wel een mooie combinatie zou zijn.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 09:59

@Breitling: Ik snap wat je bedoeld en ben het ook wel met je eens.

Je kan nog zat op deze pony, maar voor het plaatje zou ik je mooier vinden op een paard bijv.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 10:25

Ik heb even in je profiel gespiekt, kijk dit bedoel ik.

deze combinatie is veel mooier
Afbeelding

als deze
Afbeelding

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 10:32

Jaah,, Maar dan praat je over een paard van 1.76.. En daar ga ik dus ook uiteindelijk mee verder..
Natuurlijk is het mooier op een grotere.. Maar rijd nu nog gewoon bij de ponyclub waar je dus geen paard mag hebben.. En Beauty is gewoon voor erbij,, af en toe rijden en onderling wedstrijdje.. Dus ik ga niet officieel rijden ofiets.. En ik vind opzich dat dat makkelijk kan

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 13:24

Nou dat vind ik dus ook!!!
En als je die foto's wil vergelijken moet je de tweede foto nemen want die is uit dezelfde hoek genomen, zie je dat dat er ook weer heel anders uit ziet?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 15:39

uhm het gaat er meer om dat de pony een beetje weg valt en het paard niet. maakt niet uit uit welke hoek dat is. Ik vind gewoon dat de combinatie ts paard veel beter is als ts pony (niet dat je niet meer op die pony kan rijden) maar het ziet er mooier uit als combinatie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 15:56

Ziet er netjes uit
Erg mooie manen heeft ie

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 17:05

Ik vind het er leuk uitzien hoor !! Mooi pony ! Maar let op je handen he !! Geen piano handjes....

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 23:08

Rupsje schreef:
Ik vind het er leuk uitzien hoor !! Mooi pony ! Maar let op je handen he !! Geen piano handjes....

Haha jaa idd dankjewel

@ Miirthe Dankjee!!

lieskehh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 17:29

idd heel mooi vlechtwerk,, en het is ook een heel mooi beestje

klunsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 13:29

Heb je al gekeken op zn paspoort? Ben zo vreselijk benieuwd

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 15:23

Breitling schreef:
als je nou eens goed leest..... Ik zeg helemaal niet dat ze te groot is of dat ze niet op die pony kan rijden. Ik zeg alleen dat ik het geen mooie combinatie vind en dat het met een grotere wel een mooie combinatie zou zijn.

Ik sluit me daar wel bij aan, vind je voor het oog wat te fors. Maar goed paard heeft er geen last van en het is wat je zelf mooi vind

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 20:57

Curly85 schreef:
Breitling schreef:

Ik sluit me daar wel bij aan, vind je voor het oog wat te fors. Maar goed paard heeft er geen last van en het is wat je zelf mooi vind

Idd. en het is al een oudere pony, dus ze rijd er gewoon recreatief mee.
Ik heb wel wat andere combinaties gezien, die ik er een stuk minder mooi uit vind zien, en die kunnen er ook nog goed genoeg op.
Dat het voor het oog wat minder is, maakt niks uit..Ik vind het erger als er een(hoe mager het kind ook is)ander iemand op zit, die voor geen meter kan rijden en die op die rug loopt te bonken..Daar zit het in, en niet hoe het eruit ziet .