Je moet alleen proberen om minder naar voor te zitten .. Ik weet hoe moeilijk dat is want ik moet het ook leren
Maar voor de rest ziet het er goed uit hoor .. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Je moet alleen proberen om minder naar voor te zitten .. Ik weet hoe moeilijk dat is want ik moet het ook leren
Maar voor de rest ziet het er goed uit hoor .. Sily schreef:Ineke op mijn paardje zat je niet, daar lag je op zo eng vond je het![]()
Dan ziet dit er stukken beter uit hoor, kom je nou ook Par weer een keer temmen?
Kleintje schreef:Je bent echt heel erg vooruit gegaan. Heel erg leuk om te zien!
Ben ik ook heel blij mee, sommige dingen zullen misschien nooit verdwijnen, maar toch gaat het steeds beter. Leuk dat anderen dat ook zien
LiSSy schreef:je benen blijven lastig he? weet dat het een reden heeft hoor... is zo'n ding van de paardendrogist niet wat voor jou? die begeleid je benen om op de juiste plaats te blijven. misschien dat je dan die spieren kan gaan ontwikkelen en dan over een tijdje ook zonder die dingen je been netjes kan houden.
succes verder met rijden!

Daar heb je een langere periode van concequent rijden voor nodig.
Veel plezier samen de komende 3 weken!
Ik had je als een jockey met te lange beugels verwacht
Maar je hebt zelfs hele stukken op je niet aanwezige kont gezeten