Zie hier mijn nieuwe liefde @ work!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_Ziezo

Re: Zie hier mijn nieuwe liefde @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 09:17

Leuke fjord Je moet alleen proberen om minder naar voor te zitten .. Ik weet hoe moeilijk dat is want ik moet het ook leren Maar voor de rest ziet het er goed uit hoor ..

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 09:23

Jemig Ineke... wat krijg jij een commentaar hier.
Maar ik kan je niet anders dan goed commentaar geven.
Wat ben jij verschrikkelijk goed vooruit gegaan.

Je zit op een vreemde pony en je zit... netjes.
Tuurlijk, er zijn op- en aanmerkingen, maar dat weet je zelf en je doet er wat mee. En dat is het belangrijkste. Afkraken kan iedereen, maar daar leer je niets van.

Je bent echt heel erg vooruit gegaan. Heel erg leuk om te zien!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 11:09

vind het net zoals elsemiekje niet zoveel bijzonders. De pony loopt uit elkaar en naar mijn idee zit je absoluut niet netjes. maar het kan wel kloppen dat als je het heel eng vind de eerste keren op een vreemde pony dat je dit beeld krijgt ik ben benieuwd naar de volgende keren!!! Wel een hele leuke fjord, maar hou hem bij elkaar!!!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 16:08

je benen blijven lastig he? weet dat het een reden heeft hoor... is zo'n ding van de paardendrogist niet wat voor jou? die begeleid je benen om op de juiste plaats te blijven. misschien dat je dan die spieren kan gaan ontwikkelen en dan over een tijdje ook zonder die dingen je been netjes kan houden.
succes verder met rijden!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 19:32

Sily schreef:
Ineke op mijn paardje zat je niet, daar lag je op zo eng vond je het

Dan ziet dit er stukken beter uit hoor, kom je nou ook Par weer een keer temmen?

Eh....als ze niet zo'n racebui heeft

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 19:34

Kleintje schreef:
Je bent echt heel erg vooruit gegaan. Heel erg leuk om te zien!

Dank je Ben ik ook heel blij mee, sommige dingen zullen misschien nooit verdwijnen, maar toch gaat het steeds beter. Leuk dat anderen dat ook zien

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 19:36

LiSSy schreef:
je benen blijven lastig he? weet dat het een reden heeft hoor... is zo'n ding van de paardendrogist niet wat voor jou? die begeleid je benen om op de juiste plaats te blijven. misschien dat je dan die spieren kan gaan ontwikkelen en dan over een tijdje ook zonder die dingen je been netjes kan houden.
succes verder met rijden!

Nee Lissy, dank je voor het meedenken, maar zo'n 'symetry' is niks voor mij. Dat zet mijn beugels vast. Ik val nogal vaak van een pony af, stel dat ik door dat ding blijf hangen... :/
Nee vind ik een te eng idee

Tarah5: Ik ben helemaal niet bezig met die pony nagevelijk en aan elkaar te rijden. Vind ik op dit moment totaal niet belangrijk.
Ik vind het doodeng om op pony's te rijden die ik niet ken, deze Fjord is wildvreemd voor mij, dus ben allereerst bezig mijn angst te overwinnen.

Daarbij is de pony niet erg voorwaarts en aan het been, dát is een eerste vereiste om een pony nagevelijk te krijgen, maar dat krijg je niet voor elkaar na 1 lesje Daar heb je een langere periode van concequent rijden voor nodig.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 21:40

Inderdaad, niet alle pony's kunnen vanaf dag 1 nageeflijk en aan elkaar gereden lopen. (en vooral fjorden e.d., ik heb het zelf ook erg moeilijk gehad met mijn ijslander en heb het dat nog steeds vaak, vooral omdat ik zelf ook nog niks van dressuur afwist. want die hebben een vrij korte nek, sommige zelfs een té korte nek, die kúnnen nieteens (netjes / rond) nageven.) Maar goed...

Goed zeg, dat je je angsten hebt overwonnen!! Veel plezier samen de komende 3 weken!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 21:43

Je hebt geluk Ineke, Par is de afgelopen dagen superbraaf en zalig te rijden....ok....soms nog wel een beetje racen, maar honden aan de andere kant van het water zijn ook reden daartoe toch?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 09:44

VIel mij alles mee Ineke Ik had je als een jockey met te lange beugels verwacht Maar je hebt zelfs hele stukken op je niet aanwezige kont gezeten

Je doet het goed hoor meid!