Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Stacey schreef:Jeetje dat ziet er goed (en schattig) uit!! Ik vind het wel een goede combinatie samen. Grappig ook dat hij met zijn koppie in de krul loopt. Geef haar een tenue'tje en een startkaart en de winstpunten vliegen je rond de oren!
zo goed reed ik nog niet hoor op die leeftijd

mandyy schreef:Dat ziet er echt schattig uit! Heb vandaag ook een smurf van 7 jaar op mn bijrijdpaard van 1.65 laten rijden. Wel ernaast gelopen.

madonya schreef:tja alleen wel jammer dat je 14 jaar moet zijn om met een hengst te mogen starten en tja ze is nog maar 5
maar anders zou het prima kunnen toch???
Echt kei schattig die 2. En een lol dat ze dan ook heeft 
, nu houdt ik hem zelf"
"
)

Pinky_girl schreef:Hahaha daar zijn ze weer Echt kei schattig die 2. En een lol dat ze dan ook heeft
Moet nu ineens weer denken aan de autorit terug vanuit Ysselvliedt
Petra: "Ahh Kim toe, 1000 euro"
Kim: "Nope je kans heb je gehad , nu houdt ik hem zelf"
Fabian: "2000 dan? "
Hehe het is niet altijd feest helaas (nu voor mij dus wel )

Pinky_girl schreef:Hahaha daar zijn ze weer Echt kei schattig die 2. En een lol dat ze dan ook heeft
Moet nu ineens weer denken aan de autorit terug vanuit Ysselvliedt
Petra: "Ahh Kim toe, 1000 euro"
Kim: "Nope je kans heb je gehad , nu houdt ik hem zelf"
Fabian: "2000 dan? "
Hehe het is niet altijd feest helaas (nu voor mij dus wel )
mOmmii schreef:Super lief !!
Hij loopt ondanks haar "kleinte" wel netjes bij haar
) Vergeet niet Donya weg te halen anders heb je er 2 voor de prijs van 1 

Pinky_girl schreef:mhhh 2 keer 3000 = 6000, vooruit, kom maar halen (uhh duw hem maar over het hek ) Vergeet niet Donya weg te halen anders heb je er 2 voor de prijs van 1
Als Wieke boos wordt help jij me wel he?

Ellende schreef:Ben ik de enige die aan bokker Smurf dacht bij deze titel? Dat leek me een wat vreemde combinatie
Ziet er super uit zeg, voor zo'n kleine 'smurf'

snowdon schreef:ik dacht ook aan de bokker smurf
Maar dit was ook erg leuk om naar te kijken!!! Geweldig die kleinen

snowdon schreef:zoek maar op gebruikersnaam