Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Dimple schreef:Neusriem idd zeker 2 gaten hoger hangen en dan ziet het er allemaal weer anders uit.
Ik vind hem echt kicke! Wel een beetje dik, maar ach...

kendilover schreef:Echt een super toffe hafIk vind hem echt kicke! Wel een beetje dik, maar ach...
Over je tuig: Je zadel ligt echt niet lekker, ik zou echt een nieuw zadel kopen als ik jou was. Als hij zo'n moeilijke rug heeft, laat dan een zadelmaker komen, zodat hij verschillende zadels kan passen. Het dekje ligt er trouwens ook niet lekker onder
Je neusriem mag inderdaad een stuk omhoog, want zo zit het ook niet mooi. Wel een lekkere dikke neusriem trouwens, vind hem wel mooi
Dan je bit: Ik weet niet waarom je er mee rijd (andere bokkers hebben het volgens mij al honderd keer gevraagd, maar oke) en ik weet verder de aard van het paard niet. Maar dit vind ik wel een hele grote maatregel. Zo kan iedereen z'n paard wel naar beneden rijden. Er staan bij: Hij loopt de diep, daar issie goed in, nou dat vind ik niet zo gek met zulk ijzerwerk in z'n mond. En als jij van te voren al ik koeienletters zet GEEN COMMENTAAR OP HET BIT gaat er dan niet bij jezelf een belletje rinkelen?
Zonder cap rijden vind ik trouwens ook behoorlijk stom. Als jij het nodig vind om een passoabit in te gooien dan snap ik niet waarom je geen cap op zet. Want het lijkt me wel HEEL erg als je die passoa er zonder reden inzet. Nu heb ik via de harde manier moeten leren waarom een cap op je kop wel handig is met vallen, maar toch, niet slim. Ik zou hem voortaan opzetten
Dit alles is overigs niet als grote aanval bedoelt, ik geef je alleen maar tips. Ik hoop dat je snel op dit topic reageert zodat er wat meer duidelijkheid ontstaat.
Groetjes Kate
Ik zeg alleen ..... WAT EEN LEUKERD ..