Ibadan op Wedstrijd in Grave (Z2)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kyrkelover

Re: Ibadan op Wedstrijd in Grave (Z2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 05:58

ik had een roodschimmeltje en de manen niet gevlochten mijn pony kwam ongeveer tot de boeg van de jouwe hihijih.
volgens mij reden wij elkaar nog een paar keer in de weg.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 09:01

Wat een gaaf en mooi paard zeg!! Helemaal mijn kleur Ik zat even in je profiel te kijken en ik vind het knap dat je hem zo hoog in de dressuur rijdt, na zijn springcarriere!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 10:04

Ha, ik had je ook zien rijden, zag er goed uit kon idd wel zien dat de voltes en bochten een beetje moeizaam waren maar goed ik vond de ringen ook niet echt super liggen, naar mijn idee niet overal even recht en dan die stapmolen en paarden die langskwamen om te losrijden, niet echt ideaal! En dan nog die vreselijk benouwdheid, volgens mij gingen de meeste paarden wat minder als normaal.

Heb je jazz ook nog gezien in Wamel, jammer dat van de punten.....

He we zien elkaar misschien wel op de Gelderse, ik ben ook door nu nog vrij zien te krijgen van mijn werk, dat is een heel probleem!!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 13:41

kyrkelover schreef:
ik had een roodschimmeltje en de manen niet gevlochten mijn pony kwam ongeveer tot de boeg van de jouwe hihijih.
volgens mij reden wij elkaar nog een paar keer in de weg.

Ow dan heb ik je denk ik idd wel gezien! Jij had echt een leuk pony'tje! Hoe was je proef gegaan?

We hebben vast niet zo lang elkaar in de weg gereden, want ik heb zo kort losgereden , het liep erg in helaas.

Had je ook dat meisje gezien waarvan dat paard zo begon te bokken tijdens het losrijden? Had er respect voor dat ze erop bleef zitten.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 14:06

jeee.. wat een beauty.. Daar mag anky nog jaloers op zijn..

Jullie zijn een leuke combinatie!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 18:48

vossie schreef:
Ha, ik had je ook zien rijden, zag er goed uit kon idd wel zien dat de voltes en bochten een beetje moeizaam waren maar goed ik vond de ringen ook niet echt super liggen, naar mijn idee niet overal even recht en dan die stapmolen en paarden die langskwamen om te losrijden, niet echt ideaal! En dan nog die vreselijk benouwdheid, volgens mij gingen de meeste paarden wat minder als normaal.

Heb je jazz ook nog gezien in Wamel, jammer dat van de punten.....

He we zien elkaar misschien wel op de Gelderse, ik ben ook door nu nog vrij zien te krijgen van mijn werk, dat is een heel probleem!!

Je bedoelt in Heteren? Toen gingen de voltes iig al een stuk beter, maar idd die ringen lagen niet ideaal.
En er was een meisje wat net tijdens mijn proef haar paard los moest laten. Iedere keer als ik die hoek inkwam ging ze haar paard opjagen met de zweep. Dus de eerste proef was hij nogal heet. Ik vond het eigenlijk nogal asociaal van haar, want zelfs toen haar gevraagd werd even haar paard vast te houden wilde ze niet stoppen.
Nou ja, ik had in ieder geval wel een 8 voor de uitgestrekte draf haha.
Maar goed, hij was wel wild en dat terwijl er echt veel mensen stonden te kijken.. Nou ja, voor paal staan hoort erbij in de paardensport.

Had wel een beetje geluk met de jury want hij heeft het me helemaal niet streng aangerekend, dat ik in stap wat verzet enzo had.

Hoe had jij gereden?

Zullen we gaan meeten in Dinxperlo want ik ben nu wel benieuwd hoe je eruit ziet, je herkent mij wel maar ik jou niet, dat is niet eerlijk

souraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 08:39

Ik vind vooral de eerste foto erg mooi, daar hangt de stangteugel mooi los en lijkt ie mooi verzameld te lopen!
Hoeveel winstpunten heb je nu met hem verzameld?
Ga je hem ook hierna ZZ-licht starten?

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 16:50

Ik had ook niet zo bar gereden, die van mij was vreselijk heet, draf ging goed maar stap was een en al dribbel en passage achtig en in de galop ontplofte mijn paardje! Ik had er veel last van de vliegen en horzels een paar keer werd ze gestoken en gingen wel al bokkend het losrijterrein over, niet zo'n succes. Er werd laag gepunt, was 6e en 5e met 153 en 150 punten! Zondag op herhaling in Loerbeek hopelijk gaat het daar beter, alleen dan zit ik in de ring met drie hengsten van de havikerwaard, ook leuk, maar niet heus! Maar goed de andere selectiewedstrijden gingen goed en ik mag als vierde door naar dinxperlo, als we de tijden hebben spreken we wel af daar, leuk!

Ik vond je proef niet verkeerd hoor, ik zat op het terras zeg maar, op die verhoging waar alle stoelen stonden, om mee heen hoorde ik een paar keer, van leuk dier en wie is dat enz enz.

Melvera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 11:00

Gave foto's zeg! Echt een erg mooi paard. Stonden ook een paar mooie foto's in je profiel!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 12:16

mooi paard zeg! ik was er zaterdag ook. misschien heb ik je wel zien rijden, weet ik niet zeker als je rond de prijsuitreiking van 's morgens moest heb ik je misschien wel zien rijden....

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 04:39

whaha mijn pony kan niet tegen de spaningen en helaas krijg ik die ook een beetje zo gouw ik de ring binnen ga dus jah.
dat paard dat bokte jah daar reed ik toen net langs trouwens toen ik jou kanjer zag had ik echt zo iets van wauw

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 08:48

Yep, ik blijf het een mooi paard vinden ziet er verder toch ook goed en netjes uit!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 13:15

@ Vossie: succes dan maar in Loerbeek! Ach, die hengsten maken ook fouten, dus niet te druk om maken! Leuk dat er positieve reacties langs de kant waren zondag, want het voelde niet zo geweldig

@Kyrkelover: jammer dat je spanningen kreeg, maar het is ook wel een spannend terrein, dus ik kan het me wel voorstellen.

@Cloris: Dank je

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 13:40

Mooi paardje hoor
Ziet er netjes uit..

AnkeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 18:21

Mooi paard heb je zeg!
Ik heb zelf zondag ook in Grave moeten rijden, vond het echt perfect georganiseerd daar. Kom volgend jaar zeker weer!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 17:47

Ja het is echt altijd netjes voor elkaar in Grave. Ik vond het wel jammer dat mijn ring dit keer wat oplopende hoeken had.
Maar het is echt gezellig met dat strodorp dus volgend jaar ben ik er ook weer!
Hoe heb je gereden?

Co0lArabiaN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 18:18

echt vett mooi!!! Hopen dat ik dat in de toekomst ook nog een keertje kan samen met mn paard

suusluke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 19:13

Jij hebt echt een mooi paardje
En...wat waren wij vandaag toch goede slaafjes voor Hanke!
Veel succes morgen he!!
Ik hoop dat hij niet schrikt van al die tennisballen

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 19:21

Ziet er netjes uit zeg, gefeliciteerd dat je door bent!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 09:32

suusluke schreef:
Jij hebt echt een mooi paardje
En...wat waren wij vandaag toch goede slaafjes voor Hanke!
Veel succes morgen he!!
Ik hoop dat hij niet schrikt van al die tennisballen

Dank je
Ja wij waren echt superslaafjes.
Hij is gister trouwens niet geschrokken van de tennisballen, hij had het veel te druk met het verjagen van dazen.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 21:33

Leuk paard, je hebt hem (op de foto's in ieder geval) leuk aan t lopen. Probeer alleen zelf wel ontspannen te blijven zitten!!

AnkeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 22:33

Venetia schreef:
Ja het is echt altijd netjes voor elkaar in Grave. Ik vond het wel jammer dat mijn ring dit keer wat oplopende hoeken had.
Maar het is echt gezellig met dat strodorp dus volgend jaar ben ik er ook weer!
Hoe heb je gereden?

Naar mijn gevoel had ik behoorlijk gereden, op een paar mindere punten na dan. Zoals een man die heerlijk languit op nog geen meter van mijn ring ging liggen Aangezien moreno nogalveel ziet kwamen dus de middendraf en de schoudervoor er niet goed uit. En het achterwaarts, toen werden we opeens aangevallen door een zwerm dazen dus.....
Maar de jury vond het blijkelijk goed voor een 2e plaats met 179 punten!! Dus mijn dag was weer helemaal