Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik zat even in je profiel te kijken en ik vind het knap dat je hem zo hoog in de dressuur rijdt, na zijn springcarriere! kyrkelover schreef:ik had een roodschimmeltje en de manen niet gevlochten mijn pony kwam ongeveer tot de boeg van de jouwe hihijih.
volgens mij reden wij elkaar nog een paar keer in de weg.
, het liep erg in helaas.vossie schreef:Ha, ik had je ook zien rijden, zag er goed uit kon idd wel zien dat de voltes en bochten een beetje moeizaam waren maar goed ik vond de ringen ook niet echt super liggen, naar mijn idee niet overal even recht en dan die stapmolen en paarden die langskwamen om te losrijden, niet echt ideaal! En dan nog die vreselijk benouwdheid, volgens mij gingen de meeste paarden wat minder als normaal.
Heb je jazz ook nog gezien in Wamel, jammer dat van de punten.....
He we zien elkaar misschien wel op de Gelderse, ik ben ook door nu nog vrij zien te krijgen van mijn werk, dat is een heel probleem!!
ik was er zaterdag ook. misschien heb ik je wel zien rijden, weet ik niet zeker
als je rond de prijsuitreiking van 's morgens moest heb ik je misschien wel zien rijden....
ziet er verder toch ook goed en netjes uit! 

Hopen dat ik dat in de toekomst ook nog een keertje kan samen met mn paard
suusluke schreef:Jij hebt echt een mooi paardje![]()
En...wat waren wij vandaag toch goede slaafjes voor Hanke!![]()
Veel succes morgen he!!![]()
Ik hoop dat hij niet schrikt van al die tennisballen
Venetia schreef:Ja het is echt altijd netjes voor elkaar in Grave. Ik vond het wel jammer dat mijn ring dit keer wat oplopende hoeken had.
Maar het is echt gezellig met dat strodorp dus volgend jaar ben ik er ook weer!
Hoe heb je gereden?
Aangezien moreno nogalveel ziet
kwamen dus de middendraf en de schoudervoor er niet goed uit. En het achterwaarts, toen werden we opeens aangevallen door een zwerm dazen dus.....