rakki(muilezeltje)@work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tessyke

Re: rakki(muilezeltje)@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 19:47

voor de mensen die leuke commentaar geven: dankje
voor de mensen die weer wat te klagen hebben heb ik het volgende te zeggen:
de dag dat die foto's zijn genomen heb ik besloten er niet meer op te rijden omdat ze ook een dagje ouder wordt dus ga ik niets nieuw kopen en longeren is geen optie want ze is sterker dan een paard en sleept je mee

joeptje:ik denk met een shet

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 20:48

hoi
leuke muilezel
maar t is geen gezicht
en je weet dat ze bokt en dan NOG geen cap op
sorry hoor maar als t je weet doe je zeker n cap op
en je kan er ook mee gaan wandelen veel beter voor haar dan er op gaan 'rijden'
en je kan wel longeren hoor maar als ze te sterk is dan laat je dr toch gewoon in de wei staan

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 20:50

hetismij schreef:
nou veel commentaar heb ik niet op het rijden, aangezien een muilezel niet zoveel dingen kan als een paaard kan,

ik heb alleen wel commentaar over dat ik denk dat je wel een beetje te groot ben voor dit diertje, want je beugels zitten nu behoorlijk kort waar door je houding ook niet beter van wordt

helemaal mee eens,maar dan krijg je zeker commentaar dat een ezel sterk is.
maar toch je bent echt te groot!!beugels te kort,en ik vind het ezeltje ook wel iets aan de dikke kant...

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 08:50

Het zadel past inderdaad neit goed en ligt vele te ver naar voren. Het bit ligt ok neit lekker in de mond. En ik ben de laatste die zal gaan zeueren of iemand nog op een pony past. Maar jou vind ik echt iets teveel van het goede voor de pony.

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 11:31

sorry dat is het zeg maar dit ziet er niet uit. je bent veel te zwaar en ik vindt het eerlijk gezegt ook een lelijk beestje!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 11:34

latnahc2 schreef:
sorry dat is het zeg maar dit ziet er niet uit. je bent veel te zwaar en ik vindt het eerlijk gezegt ook een lelijk beestje!

Ah nee het is echt een SCHEETJE!!!! _/-o_
Echt super schattig oude vrouwtje!
Fijn dat je er niet meer op gaat rijden, gun haar haar lekker oude dag, ga af en toe lekker met haar wandelen, dat is echt leuk voor ze.

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 12:39

gigig wat grappig

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 16:46

ehm tja ik lees dat ze alleen maar bokt steugerd en weg scheurt zou je dan niet eens gaan denken dat ze het misschien wel helemaal niet leuk vind dat jij maar een zadel en en hoofdstel er op doet en een beetje gaat hobbelen? verder ben je echt te groot

en nu zeg dat je een andere pony gaat kopen en dan denk je aan een shet. ik wil niet veel zeggen maar daar ben je ook veel te groot voor en dan waarschijnlijk ook nog eens te zwaar!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 17:20

Als ze zo humeurig is, en zo veel bokt, en de benen in de lucht gooit, heeft dit niet ene reden ? dat ze ergens last van heeft, of ergens pijn ?

en/of iets met haar gebitje vanwege dat bekje dat je ook zegt dat ze prescies hetzelfde als met halster doet.

Verder vind ik het er absoluut niet uitzien sorry, maar verder vind ik de ezel wel leuk.

me_ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 18:02

Goed dat je stopt met rijden! Lekker met dr wandelen kan ook leuk zijn!

misty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 18:19

als k jou was zou k dat ezeltje maar in het land doen en als je niks meer te doen hebt ofzo een verzorgpony zoeken

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 21:11

Ik vind t juist een schattig beestje. Goede beslissing dat je er niet meer op gaat. Ze heeft haar sporen wel verdiend denk ik. Hoe lang heb je haar al?

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 21:24

Heel leuk beestje hoor leuk dat je met zo'n muilezeltje zo veel kan doen !
latnahc2: Het is goed dat jij haar lelijk vind, maar omdat zo te zeggen is natuurlijk niet leuk voor de TS. Stel je voor als iemand zo grof tegen jou zegt ik vind jou paar een lelijk beestje dat komt toch hartstikke hard aan ?

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 21:46

Ziet er lollig uit.. omdat een muilezel lang nie zo veel als een paard kan!
wel een beetje dik is ie .
Goed dat je niet meer rijde gaat omdat ie oud is!
je bent er wel te groot voor vind ik...

Bombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 22:23

hebben jullie weleens gezien wat er in egypte op ezeltjes rijdt enzo? grote kerels met zakken graan en dergelijke. Het ziet er niet mooi uit maar ik denk dat ze het wel hebben kan. Ik krijg altijd een beetje medelijden, Ik heb ook op een shet gereden totdat ik kon meelopen, en iedereen had altijd commentaar, alleen was ik altijd heel mager, dus dat zat mee voor het paard.. Jij moet gewoon lekker gaan zeuren bij je ouders om een grote pony want dit is zo herkenbaar! wel een heel leuk knuffelbeesie hihi!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 22:38

wat een scheetje...weetje ik denk dat sommige mensen eens moeten kijken wat er in arme landen gebeurt met ezeltjes...die moete ook volwassenen dragen hoor!!!
...en ja het is zo dat dit er natuurlijk niet uit ziet
t zadel zit veelste ver naar voren en ik vind jou inderdaad er erg zwaar uitzien
en ze bitje tjah ik zal daar maar me mond over houden..maar voor de rest tjah..tis een lief beestje en ik denk inderdaad dat ze heel veel kunnen hebben....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 23:04

sorry meid, maar jij bent dus echt diep TRIEST!!!!! zo'n foto's op bokt is vragen om commentaar. Je bent veel te groot, en te zwaar. daarom bokt ze ook, ze is al twintig en kan je niet meer dragen, dus ze heeft last ergens van..

ga ermee mennen ofzo, maar rijden... triest hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 23:07

buster4ever schreef:
wat een scheetje...weetje ik denk dat sommige mensen eens moeten kijken wat er in arme landen gebeurt met ezeltjes...die moete ook volwassenen dragen hoor!!!

en dan moeten wij dat hier in de beschaafde westerse wereld ook maar even gaan doen???? ben jij wel goed bij je hoofd???

zullen allemaal die mensen die strijden voor diervriendelijkheid in zulke landen leuk vinden. maar ach, als jullie dat leuk vinden

Annemarie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 23:48

Als ze steeds bokt en zo raar doet met de mond, lijkt het me idd geen plezier voor het beestje, zowiezo kun je toch geen dressuur met een muilezeltje rijden..

loverambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 08:05

leuk beesie maar ik zou hem dus absoluut niet gebruiken om te rijden zeker geen dresuur of zo af en toe een buitenrit oke maar voor de rest zou ik lekker wandelen met hem!(maar je moet het natuurlijk zelf weten)
ook denk ikk dat je aan een wat grotere pony toe bent
en het zadel beknelt de schouderbladen doordat hij zo ver naar voren ligt!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 08:11

nouja dan reageer ik ook maar even. Je zadel legt gewoon niet goed (staartriem blijft hij wel op zijn plaats, maar gaat er niet beter van passen, ken het probleem met schuivende zadel op dit model buik zegmaar, maar ook voor die pony's hebben wij een passend zadel gevonden dan niet schuift.
Nouja het rijden is allemaal al genoemt.
Als het dier altijd bokt zal ik toch een gaan uitzoeken waarom, doet ze het bij iedereen? Heeft ze last van haar rug? Iets met jouw rijstyle? Misschien het zadel? Etc etc.

loverambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 10:55

lailapri schreef:
nouja dan reageer ik ook maar even. Je zadel legt gewoon niet goed (staartriem blijft hij wel op zijn plaats, maar gaat er niet beter van passen, ken het probleem met schuivende zadel op dit model buik zegmaar, maar ook voor die pony's hebben wij een passend zadel gevonden dan niet schuift.
Nouja het rijden is allemaal al genoemt.
Als het dier altijd bokt zal ik toch een gaan uitzoeken waarom, doet ze het bij iedereen? Heeft ze last van haar rug? Iets met jouw rijstyle? Misschien het zadel? Etc etc.

helemaaal mee eens

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 11:02

Meid, ik zal niet zo gaan zeiken als iedereen doet. Vind het gewoon een leuk beessie en leuke foto's

giulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 11:15

vinden jullie het niet een beetje overbodig om alles maar te blijven herhaalen?? en ze zegt toch ook dat ze er niet meer op gaat rijden dus! en dat zadel het valt reuze mee, jullie overdrijven het allemaal wel een beetje hoor!!!

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 11:31

Ik vind het er ook niet prettig uit zien maar ik zou mijn mond maar houden even want ze heeft al genoeg commentaar gehad vinden jullie niet? nou !