Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
hetismij schreef:nou veel commentaar heb ik niet op het rijden, aangezien een muilezel niet zoveel dingen kan als een paaard kan,
ik heb alleen wel commentaar over dat ik denk dat je wel een beetje te groot ben voor dit diertje, want je beugels zitten nu behoorlijk kort waar door je houding ook niet beter van wordt

latnahc2 schreef:sorry dat is het zeg maar dit ziet er niet uit. je bent veel te zwaar en ik vindt het eerlijk gezegt ook een lelijk beestje!

Goede beslissing dat je er niet meer op gaat. Ze heeft haar sporen wel verdiend denk ik. Hoe lang heb je haar al?
leuk dat je met zo'n muilezeltje zo veel kan doen ! 
.
want dit is zo herkenbaar! wel een heel leuk knuffelbeesie hihi! buster4ever schreef:wat een scheetje...weetje ik denk dat sommige mensen eens moeten kijken wat er in arme landen gebeurt met ezeltjes...die moete ook volwassenen dragen hoor!!!

lailapri schreef:nouja dan reageer ik ook maar even. Je zadel legt gewoon niet goed (staartriem blijft hij wel op zijn plaats, maar gaat er niet beter van passen, ken het probleem met schuivende zadel op dit model buik zegmaar, maar ook voor die pony's hebben wij een passend zadel gevonden dan niet schuift.
Nouja het rijden is allemaal al genoemt.
Als het dier altijd bokt zal ik toch een gaan uitzoeken waarom, doet ze het bij iedereen? Heeft ze last van haar rug? Iets met jouw rijstyle? Misschien het zadel? Etc etc.