fijn dat ie zijn hobby geminder heeft

dat setje staat hem leuk!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dan hou je een paard echt niet tegen 
Het beeld ziet er rustiger uit, maar je ziet nog die ondeugende uitdrukking van hem, haha. Wanneer ga je starten? Of wil je dat nog niet

karoliena schreef:Hij is inderdaad super vooruit gegaan. Maar waarom in vredesnaam sporen terwijl hij al zo explosief is. Vind het een rare keuzen.
Heb je zelf nergens last meer van?

!(Misschien is Stitch ook wel gewoon lief, tot ik weer helemaal goed kan rijden, en weer "mag vallen"van de dokter) }> En Karoliena, ik zal me maar weer verdedigen. Stitch is ruim 2 jaar onder het zadel, en is ver zát om met sporen te rijden. Ik zou het fijn vinden dat je voor je nog meer commentaar geeft, eerst eens komt kijken. Dan kan je zien dat ik hem in heel de tijd rijden, misschien ÉÉN keer zachtjes met mijn spoor AAI. Wees maar niet bang dat ik mijn sporen echt gebruik, dan hang je bij dit paard direct tegen het plafont. Dus bij deze nodig ik je uit om een keer te komen kijken (en rijden, kan je voelen hoe super hij aan het been is!) en dan discusseren we daarna verder, ok?

Sta je bij Roefs? ( is bij mij in de straat)
Geef hem geen vingertje, super consequent zijn maar met beleid en gevoel.
)
Wat kan die bokken en steigeren zeg! 

Destinietje schreef:Vervolgens ging ik even op de andere hand longeren, en bij het weg stappen van me, "aai" ik een keer met de longeerlijn over zijn kont. Nou, toen had ik t gedaan... Staken, draaien, steigeren, en geen stap meer zetten. Hij was écht BOOS! DUs met veel geduld hem weer terug op de volte gezet, en m maar even boos laten zijn, want als ik dan opstap, lig ik er meteen weer af!
O ja of ze springt het hek in dwars door de bijzet heen.