Ik vind het een erg leuk paard.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
normaal hou ik helemaal niet van tuigers
maar dit vind ik een absolute uitzondering! ik zou zeggen ga der voor!
groetjes
nivonne1995 schreef:Leuk paard ik heb zelf een tuiger indurain X unitas en de galop komt wel goed hoor blijven oefenen. Sta je bij de ronde op stal?
Ienemienie schreef:Het leuke is dat ik altijd gezegt heb, geen vos en geen tuiger. Maar ja als het nou klikt moet je niet verder zeuren toch.
(Die overigens niet zo'n typische tuiger is, maar toch, het is qua papier een tuiger
)
*volcano* schreef:Ienemienie schreef:Het leuke is dat ik altijd gezegt heb, geen vos en geen tuiger. Maar ja als het nou klikt moet je niet verder zeuren toch.
Haha, ja dat komt mij ook bekend voor. Ik hou ook helemaal niet zo van tuigers en wilde ook nooit een tuiger en waar kom ik mee thuis?
Een tuiger(Die overigens niet zo'n typische tuiger is, maar toch, het is qua papier een tuiger
)
En sinds ik er nu zelf een heb let ik er ook meer op en onder het zadel vind ik de meeste tuigers dan ook heel erg meevallen, maar dat komt ook door hun, van nature, mooie gedragen en opgerichte hoofd hals houding. Als ze maar niet zo'n rare platte kont hebben

woww egt een mooi paard joh!! Ienemienie schreef:
Wat voor papier zit er bij die van jou dan???
*volcano* schreef:Ik heb nl een 3jarige Modern x Zilverster. Familie van die van jou duszie avatar hiernaast
Waarschijnlijk ook wat geerft van dr opa, Hollands Golden boy een saddlebred. Net als dr iet wat luxere uitstraling. Mooi fijn hoofdje enzo. 
*volcano* schreef:Ienemienie schreef:
Wat voor papier zit er bij die van jou dan???*volcano* schreef:Ik heb nl een 3jarige Modern x Zilverster. Familie van die van jou duszie avatar hiernaast
En die heeft dus ook zo'n rond kontjeWaarschijnlijk ook wat geerft van dr opa, Hollands Golden boy een saddlebred. Net als dr iet wat luxere uitstraling. Mooi fijn hoofdje enzo.
voor foto's:
viewtopic.php?f=53&t=428885&start=0&st=0&sk=t&sd=a
nivonne1995 schreef:Die dekhengst die ze hebben staan is toch ook van unitas weet jij toevallig of die bonte kleur van unitas vandaan komt of via de andere lijn? Mijn paard heeft zelf namelijk ook een bont veulen gehad maar in haar papieren zit er geen een tussen die bont is en/of geen bonte nakomelingen heeft