Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Denise82 schreef:
Ja, inderdaad Jimmy! Volgens mij woon of woonde jij dan zelfs bij mij in de straat of zit ik er nu helemaal naast??
Citaat:Had jij dan een jack russel met veel wit? Volgens mij had onze hond (yorkshire-achtige kruising) daar weleens ruzie mee als ze aangelijnd zaten. Sta jij nu in Hilvarenbeek? Waar Karin (ook van Berghof) pas naar toe is gegaan?
Denise82 schreef:Citaat:Had jij dan een jack russel met veel wit? Volgens mij had onze hond (yorkshire-achtige kruising) daar weleens ruzie mee als ze aangelijnd zaten. Sta jij nu in Hilvarenbeek? Waar Karin (ook van Berghof) pas naar toe is gegaan?
haha, ja dat was Spicy! Die was inderdaad niet zo lief voor andere honden! maar die is anderhalf jaar geleden overleden, nu hebben we weer een nieuwe Jack.
En ik sta inderdaad bij Karin, en bij Michael en Angelique, die moet je dan ook kennen.
, Denise, natuurlijk
. Ja die schimmel pony (D of E?) dat was Jimmy toch?
was wel benieuwd hoeveel punten je dan wel in je 1e proef zou hebben, maar 199 is ook super.
Ik vond dat echt zo ontzettend dom. 

Denise82 schreef:Citaat:euhm...ik vind het niet spectaculair eerlijk gezegd!!
Het is ook geen spectaculair paard, maar erg cool in de kop en erg rustig, daar kom je dus ook een heel eind mee blijkt.
Citaat:Beter een rustig paard die helemaal op jou geconcentreerd is, dan een driftkikker die heel t gras over vliegt...
Citaat:leuk koppie zit er op!!
Citaat:Het zag er gisteren ook echt supergoed uit.
Citaat:Ja die schimmel pony
. Staat me ook niet meer bij dat het zo'n "lieverd" op stal was
?Anoukie schreef:Zou goed kunnen, dat weet ik al niet meer eigenlijk. Staat me ook niet meer bij dat het zo'n "lieverd" op stal was
?
. En natuurlijk Z2 dressuur. Heb later nog eens gehoord dat hij uiteindelijk naar Miranka is verkocht. Denise82 schreef:Citaat:Alleen je hoedje staat wel scheef...
Ja erg he, toen ik bij de pony's Z reed stond hij nog recht, maar nu schuift hij alle kanten op! Maar een nieuwe kopen vind ik zonde vooral als ze nog niet weten of je straks mag blijven rijden met hoedje!