Ramses @ concours (Z2)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Denise82

Re: Ramses @ concours (Z2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 21:54

O ja en nog bedankt voor alle leuke reacties!

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 21:55

Denise82 schreef:

Ja, inderdaad Jimmy! Volgens mij woon of woonde jij dan zelfs bij mij in de straat of zit ik er nu helemaal naast??

Woonde in Grevelingen tot een paar jaar terug. Had jij dan een jack russel met veel wit? Volgens mij had onze hond (yorkshire-achtige kruising) daar weleens ruzie mee als ze aangelijnd zaten. Woon nu nog steeds in de Blaak alleen aan de andere kant. Sta jij nu in Hilvarenbeek? Waar Karin (ook van Berghof) pas naar toe is gegaan?

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 22:02

Citaat:
Had jij dan een jack russel met veel wit? Volgens mij had onze hond (yorkshire-achtige kruising) daar weleens ruzie mee als ze aangelijnd zaten. Sta jij nu in Hilvarenbeek? Waar Karin (ook van Berghof) pas naar toe is gegaan?

haha, ja dat was Spicy! Die was inderdaad niet zo lief voor andere honden! maar die is anderhalf jaar geleden overleden, nu hebben we weer een nieuwe Jack.
En ik sta inderdaad bij Karin, en bij Michael en Angelique, die moet je dan ook kennen.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 22:24

Denise82 schreef:
Citaat:
Had jij dan een jack russel met veel wit? Volgens mij had onze hond (yorkshire-achtige kruising) daar weleens ruzie mee als ze aangelijnd zaten. Sta jij nu in Hilvarenbeek? Waar Karin (ook van Berghof) pas naar toe is gegaan?

haha, ja dat was Spicy! Die was inderdaad niet zo lief voor andere honden! maar die is anderhalf jaar geleden overleden, nu hebben we weer een nieuwe Jack.
En ik sta inderdaad bij Karin, en bij Michael en Angelique, die moet je dan ook kennen.

Klopt Micheal en Angelique waren al weg voordat ik weer terug kwam. Maar Micheal kwam/komt nog heel vaak bij Berghof met zijn honden. En ik heb Angelique weleens op wedstrijd gezien. Waarom sta jij eigenlijk niet meer bij Berghof? Voor jou dan toch ook nog steeds dichtbij.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 08:49

Niet spectaculair?

Als je 199 en 209 punten rijdt in de ZII laat je toch wel wat zien. Dat zijn echt super punten, daar droomt eenieder toch van. Ik in ieder geval wel, hahaha.
Ben vooralsnog maar ZI.

Succes verder!!

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 08:57

ziet er goed uit

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 09:23

Leuke foto's hoor, ziet er keurig uit.
Gefeliciteerd met je prijzen en je winstpunten!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 10:11

Sorry , Denise, natuurlijk . Ja die schimmel pony (D of E?) dat was Jimmy toch?

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 10:28

Hoi Denise,

Het zag er gisteren ook echt supergoed uit. Ik moest schrijven bij de jury in je 2e proef, die met 209 punten. Je stak ook echt met kop en schouder boven de rest uit.

Het totaalbeeld zag er heel vriendelijk en vanzelfsprekend uit en alle onderdelen werden stuk voor stuk netjes voorbereid en afgewerkt en dat kon je echt niet van alle deelnemers zeggen.

Ik vond het wel grappig toen je bij het verlaten van de ring naar je ouders ??? riep dat de 1e proef beter ging en ik had toen net 209 punten geteld was wel benieuwd hoeveel punten je dan wel in je 1e proef zou hebben, maar 199 is ook super.

Er kwam gisteren iemand naar de jury toe (volgens mij moest die 2 of 3 plaatsen voor jou starten) en die kwam vooraf maar even vertellen dat haar paard nog geen wissels kende en appuyementen was ook niet zijn sterkste kant, maar het was de 1e keer Z2, maar dan wist de jury dat vast Ik vond dat echt zo ontzettend dom.

VeraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 10:35

Mooi hoor ik doe het je niet na. En wat een super punten. Daar kun je echt trots op zijn. Mijn Roos heeft ook altijd haar oren zo. Dan weet ik tenminste dat ze oplet.

Sophie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 10:45

Mooi paard!!
Het ziet er heel netjes uit
Gefeliciteerd met je punten!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 10:46

ziet er leuk uit!! leuk koppie zit er op!! knappe punten hoor!!

en wat die oren betreft... het zegt wat over de ontspanning van je paard!!
echt positief dus!!

succes verder!!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 10:49

Denise82 schreef:
Citaat:
euhm...ik vind het niet spectaculair eerlijk gezegd!!

Het is ook geen spectaculair paard, maar erg cool in de kop en erg rustig, daar kom je dus ook een heel eind mee blijkt.

Beter een rustig paard die helemaal op jou geconcentreerd is, dan een driftkikker die heel t gras over vliegt...

Vind het een leuk paard!En hij heeft een gaaf koppie!

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 16:02

Citaat:
Beter een rustig paard die helemaal op jou geconcentreerd is, dan een driftkikker die heel t gras over vliegt...

Ja dat vind ik ook, ik heb ooit een hele spectaculaire gehad, maar die wilde niet werken, dan heb je helemaal niets. Als ze wel willen werken heb je natuurlijk wel iets extra's!

Citaat:
leuk koppie zit er op!!

Dank je!

Citaat:
Het zag er gisteren ook echt supergoed uit.

Grappig dat je hier nu reageert! Maar mijn vader zei al dat de tweede proef erg goed was. Zelf had ik het gevoel dat ik er wat meer aan moest rijden dan bij de eerste proef, maar vaak gaat hij daardoor wel beter lopen en als ik denk dat het goed ging is hij meestal wat tammer.
Maar ik zag ook dat er eentje was die geen wissel sprong, ik snap dan ook niet helemaal dat je thuis niet eerst even doortraint. Volgens mij had ze ook iets van 147 punten ofzo. Ik had trouwens bij jou wel hoge punten voor mijn wissels!

Citaat:
Ja die schimmel pony

D pony, ja Jimmy, die lieve pony in zijn stal haha! Volgens mij had hij jouw zus ooit nog een blauwe arm gebeten als ik het nog goed heb onthouden!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 21:15

Zou goed kunnen, dat weet ik al niet meer eigenlijk . Staat me ook niet meer bij dat het zo'n "lieverd" op stal was ?

Waar sta je nu met de paarden dan? Niet meer op Berghof begrijp ik?

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 22:42

Anoukie schreef:
Zou goed kunnen, dat weet ik al niet meer eigenlijk . Staat me ook niet meer bij dat het zo'n "lieverd" op stal was ?

Jimmy was toch mishandelt geweest vroeger? Volgens mij had hij ook een litteken op zijn hoofd van ooit door glas zijn gejaagd. Ik als echte penny zag er juist daarom een geweldige pony in . En natuurlijk Z2 dressuur. Heb later nog eens gehoord dat hij uiteindelijk naar Miranka is verkocht.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 23:40

Denise82 schreef:
Citaat:
Alleen je hoedje staat wel scheef...

Ja erg he, toen ik bij de pony's Z reed stond hij nog recht, maar nu schuift hij alle kanten op! Maar een nieuwe kopen vind ik zonde vooral als ze nog niet weten of je straks mag blijven rijden met hoedje!

Ik ga ervan uit dat het hoedje blijft!

Nog even geduld...