Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Verder zou ik als ik jouw was de beugels wat langer maken.. Dan kun je meestal ook beter drijven..--> probeer wat je nu met de zweep doet, dat er in te krijgen door met je been te gaan werken.. Je hebt daar veel meer profijt van.. en als ze dan niet luistert naar het been.. 1 tik met de zweep achter je been.. en niet de hele tijd door..
wordt ze namelijk straks ongevoelig voor het zweep.. en wordt het steeds erger
je gaat halthouden en daarna sla je je pony vooruit......vind het er eerlijk gezegd niet zo netjes uit zien, je handen bewegen alle kanten op, de galop vind ik te hard gaan en je raakt bij die volte(in galop) niet eens de hoefslag bij de A/C. Echt wijken vind ik het niet wat je pony doet...sorry dat ik je zo afkraak maar er zijn er vast wel meer die dat ook vinden....natuurlijk rijd ik ook niet perfect en zijn er kleine dingen waar ik nog hard aan moet werken, als ik ga starten zorg ik wel dat t paard een niveau hoger loopt en ga pas starten als ze dus helemaal zo loopt zoals ik het wil.
moet verder wel even kwijt dat het een erg leuke pony is! veraA schreef:Nikki_jimmy schreef:Jammer dat je jezelf niet verdedigd.. want ik bedoel.. je moet toch een goede reden hebben om je paardje zo snel een tik te geven of ze hard handig aan te pakken
idd, ze laat opeens niks meer van zich horen..
love_wiepke schreef:IK HEB al een paar een pb gestuurd
veder
...
het is een manege pony die al een hele
tojd die middag heeft gelopen....
een l kur....is gewoon bedacht door de manege
dat de bak te klein is is boelschit! []
en die pony...had du al gelopen en dan vooral bij wat kinderen waar meegelopen moet worden....en ze dee heel iedietand...
wat niet op film staat is dat ze mij mij een paar x heeft gestijgerd toen ik GEEN zweep had.....met zweep ging het beter...
en ik rij er nooit meer op..........
dus even rustig met het commentaar als je n9iet eens weet wat er voorafgespeeld heeft..dan kun je ook vragen warom het doe!

. Maar je geeft immers been met je kuit en niet met je hak! Probeer ook met wijken je pony recht te houden (dmv buitenteugel).. de eerste paar pasjes gaan goed, maar dan valt tie idd weg over de buitenschouder. Dan maar wat minder en dan kom je maar niet helemaal uit...