(het was vroeger altijd stiekem mijn penny droom om een wilde zebra te temmen
, ik was gek van zebra's
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

, ik was gek van zebra's
) Sophie_23 schreef:Het is wel een leuk gezicht opzich, maar ik vind ook niet dat het hoort..
Ergens heef Elsemiekje wel gelijk ja.. maar als we dan zo doorgaan blijven er geen wilde dieren meer over
en een week later komen er nijlpaarden in de ring enzo
haha! ik zie het al helemaal voor me }>
Citaat:HAHAHA ik lig echt dubbel bij de gedachten dat je volgende week op wedstrijd komt en tegen een giraffe ofzo moet rijdenen een week later komen er nijlpaarden in de ring enzo
Maargoed, Die zebra kijkt er ook wel vrolijk bij dus hij heeft er vast geen last van.
haha!
of hoe je dat dier een halster om wil doen
minka schreef:Dit ernaast vind ik nog wel gaan, maar ik zag op z'n site dat hij ook op dat beestje zit en dat vind ik echt niet kunnen...maar goed, wie ben ik
Jacksel schreef:
Maar ik weet niet of ik het wel zo heel geweldig vind.
Elsemiekje schreef:Sophie_23 schreef:Het is wel een leuk gezicht opzich, maar ik vind ook niet dat het hoort..
Ergens heef Elsemiekje wel gelijk ja.. maar als we dan zo doorgaan blijven er geen wilde dieren meer over
HAHAHA ik lig echt dubbel bij de gedachten dat je volgende week op wedstrijd komt en tegen een giraffe ofzo moet rijdenen een week later komen er nijlpaarden in de ring enzo
Maargoed, Die zebra kijkt er ook wel vrolijk bij dus hij heeft er vast geen last van.

Dat heb ik zelfs nooit als ik men of rijd, dan heb ik hem op het bovenste, bij een Trekpaard!