als ik buiten rij rij ik ong. 1 1/2 uur of soms wel langer ..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dus in totaal meestal een uur. Maar soms ook maar een half uur met in/uitstappen erbij, of langer dan een uur als ik bijv. ga springen

)

Maar die man kreeg hem weer helemaal beter..
Hij had namelijk wat met zijn schouder... Die zat helemaal vast.. Na de tijd was hij zo soepel als wat..!! EGT VETT COOL!!
Maar de man gaf me ook iets mee.. Hij zei: Als je je paard egt goed wil hebben lopen ook dat die dan goed wordt gereden moet je de eerste 10 minuten goed losstapen!! dus met zn achterhand eronder, voltes, Rechtom, Linksom wijken, middenstap,arbeidstap etc. Daarna 10 minuten galoperen hetzelfde doen als in stap.. Aan het eind moet je hem minimaal 10 minuten uitstappen of langer... En dan goed doorstappen.. Heb je profijt van de volgende dag.. Werkt bij mij SUPPAHH..
Je hebt hem dan soepel over het hele lichaam... Maar ze zeiden ook minimaal een half uur rijden... liefst elke dag... Zo voorkom je de kans op blessures beter..
Anders ga ik door totdat we dat hebben bereikt. Ik let er echter wel op of ik beide kanten wel evengoed rij en er altijd wat overgangen, tempowisselingen en soepelmakende figuren tussenstop.
Ctal schreef:varierend van 20 min tot anderhalf uur hah..
20min alleen als lichte training na concour ofzo...dan werk ik ze alleen los enzo. En anderhalf uur als er 1 heel vervelend is.
en zal het ook beter gaan nageven..!! Maar draven moet natuurlijk ook.. wast ff vergeten om bij te zetten..!! Eerst 10 minuten stappen, 10 minuten galoperen, en dan de les.. dus draven, overgangen, stappen, uitstrekken, schijnovergangen, springen, etc. Maar dan moet je aan uit eind ook 10 minimaal 10 minuten uitstappen..

).
[/i]