Apache @ work Foto's + filmpjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NewGirl_BQ

Re: Apache @ work Foto's + filmpjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 11:55

sidneey schreef:
heej!

ik wou ff zegge dat het er egt super uitziet!! hij loopt wel het beste van al die pony's uit die les

Ga zo door!, en veel geluk in de toekomst met je koetje ,,

groetjes marcella

ps. en agh dat te diep lopen komt later allemaal wel goed, moet je nu niet teveel aandacht aan besteden, lekker zo rijden, dan komt het helemaal goed met die pony!!

Dankje, ja idd hij loopt het beste van de les!
Die bleke pony (plus) kan ook supr lopen hoor! maar het is te zien welke ruiter er op zit! en die andere pony die bruine is ook nog maar 4jaar ( ik heb er woensdag meegereden) en hij kan het aan de teugel lopen maar hij is nog wat stijf aan de rechterkant dus moestk hem soms als we op linkerhand zaten rechts stellen maar op het einde van de les was hij écht soepel enzo...

xxx

Joscaa

Re: Apache @ work Foto's + filmpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:00

Ja, ze loopt soms wel wat te diep, voor de rest je tenen naar binnen, goed op letten, en naar voren kijken. Je kijkt wel is de veel naar beneden
Verder ziet het er netjes uit. Let op dat je je benen niet te ver naar voren gaat steken door het naarbuiten wijzen van je tenen
Had ik eerst wel last van.
Succes!

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 20:01

Dankje
xx

irmaaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:15

heej,, je hebt egt een super leuk paardje egt vet,, je moet alleen wel goed op je handen letten als je aan het springen bent, maar je zij dat hij pas 3 was,, dat is helemaal niet zo erg hoor,, mijn pony was al ingereden toen ze 2 was, en als ze nu pas 3 is,, vind ik egt dat je haar super goed rijd, en dat ze ook braaf is,,!!

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 20:17

Dankje