Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik zou voor foto 11 gaan!
Net eens echte Z combinatie al!
Nimmedor schreef:Wat ik wel \ie is dat je de teugels niet goed vast hebt, vooral op de eenalaatste kun je dat goed zien.
Goed oefenen, en gewoon lekker in de Z beginnen met een gewoon trensje

nadita schreef:Ik vind het er ook mooi uitzien, maar begrijp niet dat mensen die nog maar MII rijden al een hoedje en een stang en trens hoofdstel in hun bezit hebben.

vonneke schreef:Ik ga persoonlijk echt voor 11.
Anders moet je ff kijken of je geen mooie foto;s in het bos ofzo kan maken?
Angeliek schreef:Ik heb laatst gehoord dat ik mijn paarden te recht in de hals rijd, vinden jullie dat ook? En die iemand zei ook dat ik een rare manier van rijden heb... Sja, ik heb me er niet al teveel van aangetrokken..

rockey schreef:Angeliek schreef:Ik heb laatst gehoord dat ik mijn paarden te recht in de hals rijd, vinden jullie dat ook? En die iemand zei ook dat ik een rare manier van rijden heb... Sja, ik heb me er niet al teveel van aangetrokken..
wat gaat het toch snel in de wereld![]()
maar volgens mij bedoel je hier mij mee, ik vind inderdaad dat je op andere foto's wat strak en wat recht in de hals rijd, maar op deze foto's vind ik dat weer niet
en ik zou voor foto 11 gaan

vonneke schreef:
Haha nee Maudje, vandaag bedoelde ze er iemand andere mee
Astragirl schreef:Waw, mooie fotos hoor, alleen in draf mag zijn achterbeen er meer onder, maar voor de rets ziet het er goed uit. Ik zou persoonlijk ook nog ff verder rijden op trens, dat hij niet te afhanklijk wordt, maar dat is jouw eigen keuze.
,....
ziet er netjes uit
komt vast wel goed in t Z