Brown Sugar @ work Verbetering??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kathleen_vW

Re: Brown Sugar @ work Verbetering??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 10:35

Ik vin hem wel beter aan't lopen, maar een beetje opgepropt. Kan ook de moment opname zijn hoor

Gr Kate

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 10:41

Ik vind je aanleuning niet echt goed, der bovenlijn is zo helemaal niet ontspannen. Probeer er wat dieper en langer in te stellen, je hebt der ook vrij kort. En je armen niet recht houden he.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 11:31

Jeumig wat een foto's.

Wel een leuke pony

Nikos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 12:00

Allereerst: Wat een gave pony,
Verder is al gezegd dat je pony erg gespannen rijdt. Je kan hem een paar dagen met losse teugel rijden. Probeer hem dan niet nageefelijk te laten rijden, maar gewoon lekker te laten ontspannen.
Dit geeft meer plezier voor jou en je paardje. en plezier is belangrijker dan een mooi plaatje toch? Eerst weer eens lekker laten ontspannen (in die nek) en daarna proberen wat lager te laten lopen.
Als je je een les concentreerd op het ontspannen en losrijden, dan heb je kans dat ( als je met een lossere teugel rijdt) je paardje vanzelf wat nageefelijker gaat rijden.

groetjes

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-05 12:58

Dit zijn al weer wat oudere foto's!! Ik heb inmiddels les van nathalie84 en ik moet zeggen het gaat echt met stukken vooruit ze loopt veel ronder van voor en ook ontspannender!!!