Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik vind hem er nu ook mooi uitzien zelf, eindelijk tevreden... Hij is nu niet te dun, maar ook zeker niet te dik (dus gewoon goed), en heeft mooie spieren enzo vind ik... 
En ook voor bv. de endurance, de gangen en het springen (eerst sprong hij áltijd in de rechtergalop aan
ook linksom, nu gaat het al bijna altijd goed... uhhh nouja, in een grote bak dus
) is het erg goed, ook daar merk ik wel dat hij een stuk flexibeler is enzo.
. Dat blauw staat hem ook erg gaaf.
), toen een half jaar middelmatig resultaat maar hij kon het wel (hij vind het gewoon erg moeilijk, net als ik
.) en nu gaat het wat beter, hoewel ik nog wel altijd erg op de nageeflijkheid moet blijven letten.
(en misschien is het ook deels omdat Rös al bijna 16 was toen ik ermee begon en enoooooorm stijf, als ik hem bv. een maand niet rij ofzo of als ik weg ben dan merk ik gelijk dat hij lastiger dressuurmatig te rijden is, ik moet hem echt soepel houden. En Áknir is denk ik wel soepel, toch?
Rös heeft het echt een beetje nodig voor z'n andere takken v/d sport, zodat hij ook in die takken soepel blijft.
)