Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Ik vind het wel jammer dat je de galop niet symmetrisch hebt. Linkergalop heb je een hogere moeilijkheidsgraad dan rechtergalop. Je zou eventueel je voltes 8 meter na de schouderbinnenwaarts eruit kunnen halen en meteen dorgaan in het appuyement, de stelling en buiging heb je dan toch al. Dan hou je eventueel wat meer tijd over voor de rechtergalop. En ik heb het vast gemist, maar heb je 2 x een eenvoudige wissel, dus zowel van links naar rechts als andersom?
Ik snap je nie helemaal. Ff m'n galop...
. Dan afwenden (bijv. B), op de X zou ik een volte in contragalop rijden, dan E linkerhand zoals je nu doet.
.
ach heb je tenminste iets om aan te werken
Toevallig is mijn tape vandaag ingestuurd, dus ik zal morgen mijn kür wel krijgen
Ik kan niet wachten om hem te rijden!!
kendilover schreef:@ Anoukie: Ik ben er al uit, ik heb het even aangepastToevallig is mijn tape vandaag ingestuurd, dus ik zal morgen mijn kür wel krijgen
Ik kan niet wachten om hem te rijden!!
. Laat je hem hier ook zien/horen? Ben erg benieuwd!

Zei toch dat je de zomer muziek moes doen

Het is midi, maar hij heeft de galmen weggehaald en de instrumenten veel cooler gemaakt
Vanochtend om 4 uur waren we nog bezig, toen zijn we maar gaan slapen
Ik heb de kür nu wel helemaal, alleen in de galop zitten nog niet de accenten op de eenvoudige wissels en de uitgestrekte galop. Voor de rest is ie echt super geworden! Ben helemaal trots
Ik zal meteen even de naam zeggen van m'n kür maker: Robbert Vroegindeweij (vind ik trouwens echt een coole achternaam
)
Was een goede keuze voor Kendi